Arrival je totiž pokračování Slendera od jeho původního tvůrce, tedy Marka Hadleyho, které se na homepage prsí více levely, lepší vizuální stránkou a světě střez se, také příběhem. Nepředstavujte si však nic sofistikovaného, protože jakýkoli příběh je oproti původní hře, která příběh neměla žádný, posunem vpřed. Slender: The Arrival už ale nebude zdarma, hra má charakter komerčního produktu a podílí se na něm nejenom ParsecProduction (čili Mark Hadley), ale i Blue Isle Studios.
Jelikož jsem ke všem rychlokvašeným trendům od přírody skeptický a Slender je ukázkový příklad populárního nápadu, který se chytil hlavně shodou okolností, tak si k The Arrival držím odstup a příliš od hry nečekám. Kouzlo původní hry totiž tkvělo v něčem jiném, než v příběhu nebo grafice – šlo o strach z neznámého zla, které jde po vás, ale vlastně se vám ani neukáže, takže nevíte, čeho se bojíte a kvůli tomu se bojíte ještě víc. Jenže tohle si člověk zažije jednou, a jakmile zjistí, čeho se bojí, tak už strach z neznámého opadá. A já už si to svoje „poprvé“ se Slenderem zažil…nejsem si jist, že to může podruhé fungovat.