Vývojáři Cities: Skylines nejsou žádní amatéři: mají za sebou už oba díly Cities in Motion a hlavně moc dobře ví, co hráče na SimCity štvalo. Vlastně si z toho utahují už v traileru, kde je jednou z vypíchnutých vlastností hry možnost hrát offline. Toho se sice dílko od Maxisu časem dočkalo, ale až po spoustě řečí jak to nejde. Tady to půjde od začátku a nejen to. I tisková zpráva se nenápadnými výstřely směrem k EA jen hemží.
Chcete další? Co třeba "obrovské mapy", bez nějakých umělých omezení? Přitom tady bude pořád zatím blíže nespecifikovaná možnost propojit své obří město se sousedním městem, z čehož budou těžit vaše komerční a industriální zóny. Určitě to ale není povinnost a klidně si budete moct piplat svoje velkoměsto k dokonalosti, bez nutnosti řešit co dělají nebo nedělají sousední města.
Další věc, za kterou si vývojáři ze studia Colossal Order zaslouží poplácání po zádech, je prý velká podpora modování hry - klidně ji můžete předělat k obrazu svému a svá díla pak lze sdílet na internetu a stahovat si mody ostatních. Když pak odhlédneme od toho co nám nebylo EA schopné nabídnout a tady to dostaneme, čeká nás jinak vcelku standardní budovatelská strategie.
zdroj: Archiv
Zdá se, že Cities: Skylines ani tak nechce převracet žánr naruby a bořit zavedené pořádky. Spíše chce opravit to, co se nepovedlo jiným a být poctivou budovatelskou strategií. Snaha se cení a sice neznáme datum vydání, ale už teď jsme zvědaví, jak se to pánům a dámám z Colossal Order podaří.