První, čeho si jistě všimnete na obrázcích a nebo videu uvnitř článku je grafická stylizace, která je silně comicsová. Takřka vše je přehnáno, zkarikováno a minimálně ve zmíněném traileru nevypadá tento styl špatně, tedy pokud nevyhledáváte jen smrtelně vážně se tvářící hry. Hlavní ale bude gameplay, který má být inovativní a jít dál než jsou prostá povolání. Místo toho tu budou cesty, které budou jaksi určeny... no, povoláním. Viz dále v článku.
Na výběr budou asi čtyři – dobyvatel, objevitel, stavitel a sběratel. Ten první jde na Nexus se silou a přímočarostí vojáka. Objevitelé jsou novodobými lovci pokladů, mají zařízení, které jim umožní nalézat zajímavá místa, artefakty a cenné materiály. Stavitel se orientuje hlavně na sociální výstavbu, takže se bude specializovat na questy související se socializací celé komunity. Sběratelé pak řeší důvody zmizení Eldanů, přírodu a vše kolem sebe.
Každé povolání by se tedy mělo se světem vypořádat vlastním stylem úkolů, odpovídajících jejich danému stylu. Zní to možná trochu komplikovaně, ale v reálu by se to možná nemělo zas o tolik lišit od klasického MMORPG, jen každé povolání bude mít jiný přístup k „zabij deset potvor“. Nicméně to poznáme až s hratelnou verzí titulu. A jednoduchý obsah by neodpovídal délce vývoje, vždyť Carbine na Wildstaru pracují už tři a půl roku. Kdy hra vyjde, to je ale příznačně ve hvězdách. Každopádně koukněte se na trailer, je to sympatický kus s opravdu příjemně stylizovanou grafikou, slušným vtipem i akcí.
zdroj: Archiv