Funcom v tiskové zprávě tvrdí, že se chce zaměřit na maximální přístupnost a bude jasně cílit na děti, ne na tradiční hráče. Hra nemá být jen tak nějakým vedlejšákem, ale údajně se má jednat o prominentní součást online zážitku LEGO Minifigures. A to podle všeho není žádný omezený kruh pár dětí, ale prý se jedná o destinaci, na kterou zavítají miliony unikátních návštěvníků měsíčně. Samotné minifigurky taky nejsou žádná okrajovka - LEGO předpokládá, že jich v roce 2012 vyprodukuje 340 milionů.
Do tiskové zprávy se pak nemohlo nedostat nadšené vyjádření šéfa Funcomu Aase, který si pochvaluje velký potenciál a dodal, že LEGO vývojáři dobře znají a milují. No dobrá, dobrá, hlavně, aby to nedopadlo jako v případě MMO hry LEGO Universe, která vyšla ke konci roku 2010 a skončila letos v lednu. Funcom ale umí, tak mu budeme držet palce, aby se to povedlo alespoň u dětí. Pro nás zase bude The Secret World a to už velmi brzy...