Husitské RPG od Warhorse poběží na CryEngine 3
zdroj: tisková zpráva

Husitské RPG od Warhorse poběží na CryEngine 3

9. 2. 2012 14:08 | Novinky | autor: Petr Poláček |

Přestože jste po oznámení vzniku studia Warhorse a „odhalení“, že hra bude inspirována husitskými válkami, spekulovali o všem možném i nemožném a mnozí z vás na to konto vymysleli hned několik vlastní herních konceptů (samozřejmě geniálních, jak jinak), tak jen málokdo se zamýšlel nad technologickou stránkou hry – na čem hra vlastně poběží?! Přitom je to dost důležitý aspekt, protože se od toho částečně odvíjí i to, co si tvůrci mohou v chystané hře dovolit, a co spíše ne.

V případě chystané hry studia Warhorse už ale spekulovat o použité technologii nemusíte, protože dnešní tisková zpráva odhalila, že historické bitvy budete svádět v kulisách, které vykouzlí CryEngine 3 od CryTeku. Přiznám se, že to je pro mě trošku překvapení, protože jsem čekal spíše Unreal Engine 3, ale podle vyjádření Martina Klímy sednul CryEngine 3 do plánů Warhorse lépe, vlastně nejlépe ze všech dostupných technologií. „Zkoumali jsme každou lepší technologii, která je na trhu a CryEngine 3 nám sedí nejvíce. Jsme si jisti, že nám v plné míře umožní realizaci naší vize,“ vysvětluje řečí tiskových zpráva Martin Klíma.

Carl Jones z CryTeku na to konto dodává: „Tým studia Warhorse sestává z vývojářských veteránů, kteří se podíleli na AAA klasickách včetně Mafia a Operation Flashpoint. Jejich vize inovativního RPG nás nadchla a těšíme se na to, že s nimi budeme pracovat a pomůžeme jim jejich vize v CryEngine 3 realizovat.“

Podle sebe, soudím tebe, takže nepředpokládám, že někdo z vás má hlubší znalosti o specificích CryEngine 3 technologie a případných výhodách či omezeních. Zeptám se samozřejmě přímo vývojářů, ale je fakt, že odpovědi nalezneme stejně až ve hře samotné, která už má od nynějška konečně v čem vznikat. Jsem zvědavý na první ukázky, kterým ale pár let času dám. Ani tvůrci, ani jejich investor totiž, zdá se, nikam nespěchají.

Nejnovější články