Inner Chains se odehrává miliony let v budoucnosti, kdy se lidstvo opět objevuje, zřejmě po nějaké době, kdy žilo v roli minoritního druhu, jen stín své někdejší vlády nad světem. Jejich společnost je na úrovni středověku a ačkoliv lidé používají technologii, nerozumí jí. Stále ale ve společnosti najdete vykořisťování, manipulaci, víru.
Hráče vývojáři hodí doslova do vody nebo spíše temného světa, kde budou muset bojovat o přežití a také poznání toho, jak vše funguje. Inner Chains by v tomto měla nabízet velkou svobodu a zároveň před hráče klást nároky, protože občas bude třeba zapojit velkou představivost.
„Hráči si budou moci sami zvolit, jak přistupovat k jednotlivým úrovním. Nechtěli jsme je vodit za ručičku a tak jsme raději implementovali systém nápověd a stop, které jim pomohou najít správné řešení. Jak ale budou čelit oponentům nebo nepřátelskému prostředí je zcela na nich,“ vysvětluje šéf studia Tomasz Strzałkowski.
Popravdě řečeno je zatím velkým otazníkem, zda hra bude více akční či hororovou adventurou s občasnými boji. Podíváme se prý do hor, zřícenin i nebezpečných lesů, přičemž platí, že bude obtížné poznat co je organického a co technologického původu. Musíme tedy počkat na další zprávy, ostatně tým na hře pracuje teprve pár měsíců.
zdroj: Archiv