David Jaffe se vrací k akčním závodům s hrou Autoduel
zdroj: tisková zpráva

David Jaffe se vrací k akčním závodům s hrou Autoduel

17. 5. 2013 13:30 | Novinky | autor: Adam Homola |

Kdybychom si odškrtávali jména všech známých veteránů, kteří se obrátili s žádostí o peníze na Kickstarter, mnoho by nám jich na seznamu už nezbývalo. Teď si můžeme odškrtnout další známou tvář. David Jaffe byl jedním z hlavních lidí za Twisted Metalem a God of War, pak si udělal malou hříčku Calling All Cars a od té doby jsme o něm v souvislosti s nějakou novou hrou moc neslyšeli. Teď se ale přidal k týmu Pixelbionic, kde se bude podílet na jejich novém projektu Autoduel, který se bude financovat přes Kickstarter. Jaffe přitom není jediný veterán v týmu, který má s akčními auty a akcí obecně velké zkušenosti.

Vedle něj je tam totiž ještě designér Scot Kramarich, který kdysi vedl design starého Interstate 82 a designoval také Interstate 76. Další lidé v týmu se podíleli na Redneck Rampage, Return to Castle Woflenstein, Kingin: Life of Crime, The Bard’s Tale, nebo třeba The Matrix: Path of Neo. Autoduel tak bude v rukou zkušených vývojářů, byť David Jaffe nebude tím hlavním. Do Pixelbionicu se připojil jen na pozici člena poradního sboru, kde bude zastávat funkci kreativního poradce.

Jaffe tak spíš jen sem tam designérům poradí, než že by dělal celou hru sám. I přesto je to ale skvělý úlovek. Málokdo má asi takové zkušenosti s žánrem akčních aut jako Jaffe. Ten se pokusil Twisted Metal nedávno oživit - minulý rok vyšla stejnojmenná hra, která sice špatná nebyla, ale doslova prošuměla do ztracena. Autoduel by se podobného osudu bát nemusel, protože se tvůrci z Pixelbionicu obrátí na Kickstarter. Jako nezbytné minimum jim tak bude stačit získat si svoji cílovku, která by projekt zafinancovala.

A svoji cílovku Autoduel dobře zná. Už v prvotním oznámení tvůrci jasně odkazují na klasiky jako je právě Twisted Metal, nebo Interstate 76. Autoduel má být především týmová onlinová multiplayer akce s auty a RPG prvky. Hráči budou mít na výběr z více než dvaceti aut, které jsou rozděleny mezi tři frakce z postapoklyptického světa - Ratters, Scavengers a Techies. Všechna auta budete moct vylepšovat a to jak co do výkonu, tak do palebné síly či brnění. Stejně tak půjde na auta nahodit různé barvy, znaky, loga a podobné vizuální věci.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva

Kickstarter zatím neběží, ale měl by se spustit už brzy. “Naším cílem je dát dohromady tým vizionářů žánru akčních aut, kteří pak hráčům dodají nejen hru, kterou budou chtít hrát, ale na jejímž vývoji se budou chtít také podílet. Autoduel snoubí vizi těch nejlepších talentů z herního průmyslu s nadšením a podporou hráčů. Jsme přesvědčeni, že se nám právě díky této kombinaci podaří nastavit laťku hodně vysoko,” napsal na oficiálním webu studia jeho spoluzakladatel a prezident Mike Arkin.

Vývojáře ani moc netrápí fakt, že už jedna hra s názvem Autoduel existuje. Je z roku 1985 a mají ji na svědomí samotní Origin, ve kterých působil Richard Garriott. “Té staré hry od Atari jsme si vědomi, ale kromě stejného názvu nebude mezi těmi hrami žádné jiné pojítko. Obchodní značku Autoduel získal a v současné době vlastní Pixelbionic, protože jsme si mysleli, že je to nevýstižnější název pro hru, kterou chceme udělat,” řekl zástupce firmy Polygonu.

Nejnovější články