Má se za to, že za odstranění Kinectu nemůžou například nějaké interní testy, ale zpětná vazba od “vášnivých” fanoušků. Kinect ve hře sice zůstal, ale jen jako podpora pro jistá intuitivní gesta. Hru mají pořád na starosti vývojáři ve studiu Grounding a pořád by měla sdílet nějaká mechanická a vizuální pojítka s Panzer Dragon.
A není to jen taková náhoda, Crimson Dragon by měl být spirituálním nástupcem Panzer Dragoona. Připravovaný Crimson Dragon by měl obsahovat jak synchronní, tak asynchronní multiplayerové módy. CD bude brát ostatní hráče z vašeho seznamu přátel na Xbox Live a pokud byste tam náhodou žádné přátele neměli, dá vás hra automaticky dohromady s cizími hráči. Chybět by neměl ani on-rail mód, stejně jako mód s naprostou volností letu. Datum vydání zatím vývojáři bohužel neoznámili.
Dění okolo letošní E3 můžete sledovat v našem E3 2013 speciálu, a na videa pak můžete koukat na Games TV.