Crimson Dragon se vzdal Kinectu, bude pro gamepad
zdroj: tisková zpráva

Crimson Dragon se vzdal Kinectu, bude pro gamepad

11. 6. 2013 17:45 | Novinky | autor: Adam Homola |

Kdysi na tom byl Crimson Dragon trochu podobně jako Ryse od Cryteku - do určité míry experimentální hra, která měla naplno využívat možnosti Kinectu. V obou případech z toho ale jaksi sešlo a Crimson Dragon tak sice vyjde exkluzivně na Xbox One, ale už nebude pouze pro Kinect. Leteckou arkádu, pokud by se to tak dalo nazvat, budete ovládat přes gamepad. Kinect bude sloužit pouze jako doplněk.

Má se za to, že za odstranění Kinectu nemůžou například nějaké interní testy, ale zpětná vazba od “vášnivých” fanoušků. Kinect ve hře sice zůstal, ale jen jako podpora pro jistá intuitivní gesta. Hru mají pořád na starosti vývojáři ve studiu Grounding a pořád by měla sdílet nějaká mechanická a vizuální pojítka s Panzer Dragon.

...

A není to jen taková náhoda, Crimson Dragon by měl být spirituálním nástupcem Panzer Dragoona. Připravovaný Crimson Dragon by měl obsahovat jak synchronní, tak asynchronní multiplayerové módy. CD bude brát ostatní hráče z vašeho seznamu přátel na Xbox Live a pokud byste tam náhodou žádné přátele neměli, dá vás hra automaticky dohromady s cizími hráči. Chybět by neměl ani on-rail mód, stejně jako mód s naprostou volností letu. Datum vydání zatím vývojáři bohužel neoznámili.

Dění okolo letošní E3 můžete sledovat v našem E3 2013 speciálu, a na videa pak můžete koukat na Games TV.

Nejnovější články