Tim Heaton z CA konstatuje: „Tento rok slavíme pětadvacetileté výročí a přišlo nám vhodné přijít s vysněným projektem ve spolupráci s tak zavedeným partnerem. Neskutečně bohatý a detailní svět Warhammeru je něco, s čím jsme vyrůstali a co na nás, jako hráčích i designérech zanechalo nesmazatelný otisk. Odměníme se Warhammeru v míře, v jaké jste to ještě neviděli. Přineseme pětadvacet let zkušeností a expertízy ve hrách s vysokým hodnocením, abychom přinesli zážitek, který budou hráči milovat“.
Asi není třeba debatovat o tom, že má fantasy Warhammer obrovský potenciál, který byl ve hrách sice několikrát solidně nakousnut, ale nikdy nebyl doveden k maximu. Různé kontinenty, armády, rozličné styly uvnitř armád, to je prostě potenciál, z nějž mohou počítačové hry těžit pořádně dlouho.
Pokud by hry měly alespoň zčásti adaptovat principy předlohy a přiblížit se klasikám jako je Dark Omen nebo Shadow of the Horned Rat, čeká nás pořádný nášup zábavných strategií. Samozřejmě, asi to ještě chvíli potrvá, protože Total War: Rome II vyjde až v druhé polovině příštího roku. Pro Creative Assembly může zároveň jít o sympatický způsob, jak si od série Total War na chvíli odpočinout a zabránit tak syndromu vyhoření z opakování stejného schématu.
Poprosil bych v prvním titulu (má jich být samozřejmě několik) nezapomenout na Druchii.