Act of Aggression se točí kolem techno-thrillerové tématiky (stejně jako kdysi Act of War) a vývojáři slibují politikaření i špičkovou grafiku. Základ postavený na vybroušených mechanikách oldschool realtimeovek považují za samozřejmost.
Tisková zpráva láká fanoušky tradičních strategií na prvky, které dnes už tak časté nejsou - stavění základny, management zdrojů a surovin a působivé dynamické bitvy. Ani Act of War se modernizaci nevyhne, ale tvůrci slibují, že půjde o modernizaci inteligentní a znásilnění žánru bychom se bát neměli.
zdroj: Archiv
Hra se odehrává v roce 2020, kdy se proti sobě postaví tři frakce: tajemná organizace The Cartel disponuje pokročilými technologiemi, ukradenými prototypy a utajenými agenty. Druhou frakcí je Chimere, tajná vojenská organizace specializující se na rychlé akce a kladoucí si za cíl udržovat mír a pořádek na celém světě. A do třetice tu máme klasickou US Army, která zapadá někam mezi Chimere a The Cartel.
Vedle samozřejmého multiplayer má Act of Aggression i dvě samostatné singleplayerové kampaně, které by měly stát a padat na tradičních RTS mechanikách z devadesátých let. Platí to však i pro multiplayer, kde půjde odemykat speciální schopnosti a získávat zkušenosti, které pak můžete využít v boji. Eugen tyto systémy zatím nijak nepřiblížili, ale teoreticky by to mohlo připomínat něco podobného jako v C&C: Generals.
Předváděčky hry v pohybu se dočkáme už příští týden na Gamescomu, zatím se můžete pokochat jen krátkou ukázkou a několika obrázky v galerii. Datum vydání si Eugen Systems i vydavatel Focus Home Interactive nechali zatím pro sebe, ale zřejmě se dočkáme až někdy příští rok...