Kvalita nascanovaných obrázků z papírového magazínu pochopitelně není příliš dobrá, ale přesto toho o dalším GTA dost prozrazují - například o pouličních soubojích s vylepšenými modely postav, nových typech autmobilů či méně husté městské zástavbě s palmami.
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
další nové obrázky
Plánované vydání 22.října se docela rychle blíží, avšak z oficiálních zdrojů toho o Vice City příliš nevíme. Z těchto
obrázků v nízkém rozlišení a kompletního nascanovaného článku na
GTA Scraper se dá naštěstí zjistit spousta novinek:
v misích s různorodými úkoly se poprvé vydáme i do interiérů budov jako v Mafii nebo Max Payne
vozidel s více zrcadlící karosérií má být celkem 120 (např. Lamborgini Countach, Ferrari Testarossa) oproti 40-50 v GTA3 a to včetně motorek nebo možná i vrtulníků, lodí a vodních lyží. Jízdu prý bude výrazně ovlivňovat prostřelení pneumatik
tvůrci hry mají licencováno 9 hodin hudby z osmdesátých let (Judas Priest, Kool and the Gang atd.), která možná vyjde i komerčně jako soundtrack
všechny čtvrti města Vice City, které má být dvakrát větší než celé Liberty City, budou přístupné hned od začátku hry
policisté a jednotky SWAT s lepší umělou inteligencí mohou během hraní pronásledovat i někoho úplně jiného než vás
hlavní hrdina Tony bude konečně sám mluvit a o dabing některých dalších charakterů se postarají i hollywoodské hvězdy (Ray Liotta z Goodfellas)
do Vice City byl implementován lepší systém pro ovládání, kameru a hlavně míření se zaměřovacím křížem, který bude měnit barvu podle situace
dočkáme se celkem čtyřiceti zbraní oproti slabým patnácti z GTA III včetně těch pro boj na malou vzdálenost
zlepšení grafiky způsobí textury ve vyšším rozlišení, více skinů pro chodce (včetně těch na kolečkových bruslích) nebo optimalizace framerate
mezi nepovinné vedlejší mise se bude řadit například dovážení pizzy
Nezbývá než doufat, aby stejně jako u populárního
GTA III došlo v budoucnu i ke konverzi na klasické PC.
jd