Ryzí strategie Strength and Honor
zdroj: tisková zpráva

Ryzí strategie Strength and Honor

21. 4. 2003 11:11 | Obrázky | autor: Redakce Games.cz |

Nejnovější projekt společnosti Magitech, sídlící v Torontu, se jmenuje Strength and Honor.

Jde o klasickou takovou strategii s prvky real-timeových bitev. Zasazena je do helénistické éry, tedy do doby zhruba sto let po smrti Alexandra Velikého. Budou zde zastoupeny národy jako jsou Římané a Kartaginci na západu až po Indy a Číňany na východě. To, oč v této hře půjde, je zřejmé. Hlavním cílem je dosáhnout vrcholu moci. Silnou roli přitom sehraje ekonomika, kultura i vojenská síla.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva
nové obrázkykompletní galerie

Hra bude vypadat zhruba tak, že každý národ bude ovládat určitá města. Hráč bude moci vytvářet armádu a diplomaty, což jsou v podstatě figurky, kterými se budou pohybovat na mapě. Se svou armádou pak hráč může napadat nepřátelské jednotky (vojáky či diplomaty) nebo přímo dobývat soupeřova města. Jednotka diplomata je dobrá k tomu, aby uzavírala různé politické i obchodní smlouvy anebo přesvědčovala nepřátelská města k přeběhnutí na stranu hráče. Jak již bylo naznačeno, hráč bude muset dbát ekonomických i politických aspektů říše, snažit se o uspokojení obyvatel a poddaných a zajistit dostatek peněz na budování armády. Důležitou pozici v této hře sehrají i další postavy, jako generálové, guvernéři, různí úřadníci i hosté říše. Každá z těchto postav bude mít svou osobnost a charakteristiky. Součástí hry budou i různé výjimečné události jako pokusy o atentát, politické zrady, přírodní katastrofy, výtržnosti, apod. Kampaň může skončit několika různými způsoby, a to buď když vládce zemře bez následníka, odstoupením do penze, nebo když je hráčova říše úplně zničena.

V naší galerii si můžete všimnout, že se hraní neomezuje pouze na mapu světa, ale jsou zde i momenty, kdy se vydáte přímo do terénu. Jeho typ (džungle, hory, poušť...) se odrazí na rychlosti vašeho postupu i na ceně zásob. Mimochodem zásobování armády je dalším důležitým aspektem hry. Protože jde o vojenskou strategii, bude zde třeba umět dobře nakládat s nejrůznějšími formacemi vojsk. Kromě některých daných si hráč bude moci vytvořit i vlastní. Vaše jednotky se budou chovat realisticky, tzn., že se na nich projeví různé změny morálky, únava, atd. Mnoho herních událostí je odrazem skutečné historie, avšak hra je nelineární, takže budete moci kdy se vám zlíbí přepsat dějiny. Magitech má v plánu své dílo zcela dokončit v červnu tohoto roku a současně s tím začít hledat vydavatele. Kdy se pak Strength and Honor objeví na pultech, bude záviset právě na vydavateli.
zdroj: GHhomepage

korgull

Nejnovější články