První informace o NHL 10
zdroj: tisková zpráva

První informace o NHL 10

14. 5. 2009 15:15 | Obrázky | autor: Redakce Games.cz |

S vylepšenou fyzikou, tvrdšími osobními souboji a také bitkami v pohledu z vlastních očí. + OBRÁZKY

Zvětšit zdroj: tisková zpráva Společnost Electronic Arts před okamžikem oficiálně představila letošní ročník hokejové série NHL. Hra se prý ještě více přiblíží míře tvrdosti osobních soubojů a emotivního vypětí, jež zažívají skuteční hráči NHL v bojích o legendární Stanley Cup. „Je to nejautentičtější simulace hokeje, jakou jsme kdy udělali,“ uvedl producent David Littman, bývalý brankář, jenž působil v NHL a nižších soutěžích, ale nyní již osmým rokem pracuje na herní sérii. V kompletním znění citujeme tiskovou zprávu, která staví na inovacích a vylepšení fyziky hry, jejíž součástí budou bitky v pohledu z vlastních očí hokejisty:

    Nový engine bitek z pohledu první osoby umožňuje hráčům zasazovat údery stejně, jako to dělají vyhlášení bitkaři týmů NHL. Zažijí, jaké to je stát na ledě v bruslích a ohánět se pěstmi v nekompromisním souboji. Budou moci popadnout soupeře za dres a dát mu ránu, která vystřelí diváky ze sedadel a probudí v týmu vítěznou náladu. Pokusí-li se napadnout hvězdu soupeře, okamžitě nastoupí jeho bitkař, aby srovnal účty.

    V NHL 10 se na novou, vyšší úroveň posouvá i tvrdost osobních soubojů a intenzita vzájemné nevraživosti protivníků. Každý vítězný souboj o puk u mantinelu se stává náročným testem vůle a schopností. S pomocí zbrusu nového fyzikálního enginu soubojů u hrazení mohou hráči použít své tělo k odclonění puku a přikopnout ho spoluhráči. Větší a silnější hráči přirazí soupeře na mantinel a nadšení fanoušci bouchají z druhé strany do plexiskla – stejně jako ve skutečnosti.
Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

    Forčekováním obránců, tlakem na puk a dohráváním soubojů lze donutit soupeře k chybám. Výkon hráčů výrazněji ovlivňuje únava, kazí přihrávky a ve snaze eliminovat fyzický tlak se vyhýbají kolizím. Vyvoláním rvaček, vynucením faulů a mixu obojího je možné nabudit spoluhráče, probudit diváky v hledišti a změnit průběh hry — to vše i poté, co zazní píšťalka rozhodčího!

    NHL 10 obsahuje více než 200 úprav herního systému, jejichž cílem je ještě dokonaleji ztvárnit krásu a finesu hokejového umění a zajistit dosud nejautentičtější zpracování hokeje ve videohře. Hráči si mohou úmyslně popustit puk, skórovat na kolenou, sklepnout puk ze vzduchu a zvednout nohu pro naznačení střely na branku. Nový přesný systém přihrávek s rozsahem 360 stupňů poskytuje plnou kontrolu nad rychlostí a směrem pasů. Hráči mají možnost přihrávat o mantinel nebo posílat puky do prostoru pro najíždějící spoluhráče. Navíc jsou zde nové interaktivní masy diváků, doplňující jiskřivou atmosféru zápasů playoff točením ručníků nad hlavami, bušením do plexiskel a emotivními reakcemi na dění na ledě.
NHL 10 vyjde letos na podzim ve verzích pro PlayStation 3 a Xbox 360. Jak se ví od zimy, s PC ani PS2 verzí se už nepočítá kvůli jejich nerentabilitě pro výrobce.
zdroj: PR

jd

Nejnovější články