Námořní strategie Midway: Naval Battles
zdroj: tisková zpráva

Námořní strategie Midway: Naval Battles

30. 7. 2002 0:34 | Obrázky | autor: Redakce Games.cz |

Nové maďarské vývojářské studio Mithis Games, které se skládá z uprchlíků z týmu pracujícího na Imperium Galactica III pro Philos Entertainment, dnes vydalo tiskovou zprávou, ve které oznamují vznik hry Midway: Naval Battles.

Battlestations: Midway zdroj: tisková zpráva Už pouhý název jasně naznačuje, že se jedná o taktickou real-time strategii, která je umístěna na moře v období druhé světové války, kdy Američané sváděli s Japonci tuhé bitvy nejen o atol Midway v Tichomoří.

Hráči si nejprve vyberou, zdali chtějí bojovat v kůži Američanů, Britů, Němců nebo Japonců, a poté se již zmocní své námořní flotily složené ze čtyřiceti nejrůznějších typů válečných lodí, ponorek nebo letadel. Jednotlivých bitev má být ve hře zpracováno přes dvacet a budou na sebe budou navazovat přesně podle historie, což však není podmínkou. Vyskytnout se tu mohou i čistě hypotetické scénáře, ale zopakovat si skutečné události bude jistě velké lákadlo nejen pro čtenáře literatury faktu, jako například Hubáčkových knížek Pacifik v plamenech nebo Boj o Filipíny.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Další zajímavostí na Midway: Naval Battles je přítomnost posádky na každé lodi, která tam nebude jen tak pro okrasu - na jejich výkonech bude doopravdy záležet úspěch či neúspěch znamenající v tomto případě potopení plavidla a takřka jistou smrt z důvodu podchlazení ve studeném moři. Posádka skládající se z kapitánů či důstojníků bude totiž disponovat unikátními schopnostmi, které se v průběhu hry mohou zlepšovat jako v RPG titulech. Stejně tak si může s trochou štěstí a umu dopřát vysněné kariéry končící křeslem admirála i každý hráč. O úžasnou grafiku a efekty počasí se v Midway: Naval Battles postará prý revoluční engine nazvaný Black Sun, i když první dva obrázky vypadají spíše jako rendery z 3D Studia než ze samotné hry.

Chybět by neměl ani multiplayer, ale to všechno ne dříve, než příští Vánoce nebo začátkem roku 2004. Osobně jsem docela zvědav, jestli bude tento projekt opravdu někdy dokončen, neboť žánr námořních strategií je po konci série Great Naval Battles téměř mrtvý a málokterý vydavatel se takové hry ujme, protože návratnost vynaložených investic je zde kvůli příliš úzce profilovanému okruhu zájemců velmi riziková.

zdroj: BluesNews

jd

Nejnovější články