Horor Shade: Wrath of Angels bude česky
zdroj: tisková zpráva

Horor Shade: Wrath of Angels bude česky

15. 4. 2003 21:21 | Obrázky | autor: Redakce Games.cz |

Radek Volf z pražského vývojářského týmu Black Element Software dnes Tiscali Games poskytl dva exkluzivní screenshoty z nadcházející hororové akční adventury s názvem Shade: Wrath of Angels (dříve Nefandus), která vzniká za podpory vydavatelské společnosti Cenega Publishing.

Jak jsme se také zároveň dozvěděli, v současné době se hra nachází před alfa fází a probíhá její dokončování a intenzivní testování. Cenega nám dnes rovněž oficiálně potvrdila, že vedle plánovaných lokalizací do anglického, německého a několika dalších jazyků, vyjde hra buď kompletně v češtině nebo s titulky. Vydání titulu se předpokládá na třetí čtvrtletí tohoto roku.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva
nové obrázkykompletní galerie

Kromě těchto dvou exkluzivních obrázků však dnes v galerii naleznete ještě několik dalších, které však pocházejí odjinud, a to jak ze stránek Cenegy, tak z interview na zahraničním magazínu LoadedInc. Na otázky odpovídat manažer výrobku společnosti Cenega Publishing, Jan Marek, který mj. prozradil i to, že se na vývoji hry podílí celkem 9 lidí na plný úvazek a pak ještě několik dalších, externích spolupracovníků. Jan Marek rovněž čtenáře ujistil, že jejich hlavním cílem je vyrobit titul za použití technologií, které jsou nyní k dispozici a netlačit tak fanoušky hry k tomu, aby nutně museli nakupovat nové grafické karty. Rozhovor zabrousil i do oblasti, proč se Cenega Publishing rozhodli zaštítit právě tento produkt a jaké jsou vlastně výhody a nevýhody vývoje her v ČR. Výhodou je podle Marka především menší finanční náročnost a také hojnost talentovaných mladých lidí, naopak nevýhodu spatřuje v nedostatku zkušeností těchto mladých nadšenců a také v nedostatku zkušeností s vývojem her pro konzole.

Shade: Wrath of Angels je stavěna na enginu, kterému tvůrci říkají Enforce, a který sami přirovnávají k Unreal enginu. Tato technologie obsahuje i několik vlastností, připisovaných kvalitě DOOM III, které jste prý ještě nemohli nikde jinde vidět. Protože ale tvůrci chtějí, aby si jejich díla užila většina hráčů (tedy i ti, co mají karty MX), lepší technologii než Carmack nevytvořit nemohou, jelikož ta jeho je založena na 3. generaci grafických karet. Příběh hry vás přivede do Itálie, kde budete muset čelit zhruba 28 druhům nepřátel a zjistit, co se v oné malé vesničce, kam jste byli vysláni, vlastně děje. Dokonce budete moci cestovat v prostoru i čase. Vzhledem k hororovému pojetí titulu se připravte na nejhorší noční můry a strašidelné lokace. Více se o hře dozvíte z našeho loňského rozhovoru nebo traileru.

korgull

Nejnovější články