Epic tam přidal osm nových obrázků z připravovaného Unreal enginu 3.0 (info), na nichž se dají s otevřenou pusou obdivovat zejména propracované obličeje nepřátelských kreatur složené z mnoha milionů polygonů. Ale...



kompletní galerie
... tyto ukázky mají i svůj záporný efekt, neboť skoro každý, kdo si je prohlédne, asi začne ode dneška opovrhovat postavami například z DOOM III, které nejsou tak extrémně detailní. Aneb starý známý problém, že člověk v podvědomí chtě nechtě srovnává nesrovnatelné - tzn. hru vycházející za měsíc a grafiku hry chystané na přespříští rok (zde konkrétně 2006). Ta by se na současném hardwaru asi moc nehýbala (bude vyžadovat 1024 MB RAM), je teprve ve fázi ranného vývoje a ve finále může kvůli různým kompromisům vypadat úplně jinak (obvykle hůře).
Lidé z marketingového oddělení Epicu jsou si toho samozřejmě vědomi a jistě není náhoda, že se tyto screenshoty dostaly na veřejnost právě teď, těsně před vydáním hlavního trháku od největší konkurence v podobě id Software. Proto je nezbytné brát na všechny tyto okolnosti při prohlížení obrázků (z jakékoli dosud nevydané hry) zřetel a nenechat se tak snadno zmanipulovat úchvatným vizuálním zpracováním, které ve skutečnosti vůbec nemusí existovat v hratelné formě.
zdroj: Bluesnews