zdroj:
tisková zpráva
Nedlouho po zveřejnění hardwarových nároků celshadovaného Prince of Persia se již němečtí kolegové z PCGH jako obvykle zabývají jeho technickou stránkou, byť do oficiálního vydání ještě zbývá pár dní.
Hra se bude spouštět přes externí aplikaci, v níž si navolíte nastavení grafiky a jako obvykle u konzolových portů (jímž Perský princ samozřejmě je) to nebude nijak pestrý výběr: rozlišení, vyhlazování hran, kvalita textur a kvalita grafiky obecně. Při maximu ostatně hra vypadá tak, jak ilustruje několik screenshotů vytípaných přímo německými novináři:
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
screenshoty vytípané přímo ze hry
Co se nastavení týče, nabízí se srovnání jedné scény ve čtyřech možných kombinacích, na nichž si všímejte hlavně stínů, vegetace a prokreslení. Zleva doprava ji vidíte 1) na nejnižších detailech a bez textur ve vysokém rozlišení, 2) na nejnižších detailech s lepšími texturami, 3) na středních detailech a 4) na nejvyšších detailech s 8x vyhlazováním hran a 16:1 AF:
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
srovnání čtyř úrovní detailů
zdroj:
tisková zpráva
bez vyhlazování hran/s čtyřnásobným FSAA
zdroj:
tisková zpráva
první benchmark
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Na čem spustíte Prince of Persia. [12.11.2008 10:10 - levis]
Úvodních 10 minut hraní Prince of Persia. [4.11.2008 12:12 - levis]
Akrobatické kousky Prince of Persia. [24.10.2008 10:10 - levis]
zdroj: PCGHx