zdroj:
tisková zpráva
Redaktorům Gamespotu se podařilo odchytit Cevata Yerliho z Cryteku, který pilně pracuje na sci-fi střílečce Crysis 2. Protože embargo na nové levely padne až za pět týdnů na E3, interview se točilo hlavně kolem technické stránky hry.
Otevřený herní svět Crysis 2 má podle Yerliho dynamicky reagovat na hráčovy podněty i destrukci prostředí, což kvůli geometrickým formacím modelů zatíží hlavně procesor a paměť. Lze očekávat, na PC bude v tomto ohledu hra asi převyšovat konzole, byť jinak autoři slibují rovnocenný zážitek na všech platformách.
Od věci není ani Yerliho výrok o tom, že Xbox 360 a PlayStation 3 už jsou z hlediska maximálního vývoje téměř vyčerpány. Podle vývojáře konzolím zbývá rezerva zhruba 10-15% a to už Crytek operují s algoritmy a optimalizací daleko za hranicemi, které stanovili Microsoft a Sony. "Tahle generace konzolí už pomalu končí," říká Yerli. I proto chtějí v Crysis 2 spíš než grafický průlom přinést barvitější a bohatší příběh i více možností pro hráče.
Crysis 2 vyjde letos v zimě pro PC, Xbox 360 a PlayStation 3 - více v našem zpravodajství:
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Newyorský teaser trailer z Crysis 2
[7.4.2010 17:17]
Srovnání Crysis 2 s jedničkou
[23.3.2010 21:21]
První záběry z Crysis 2
[12.3.2010 03:03]
11. 5. 2010 17:17 | Hardware | autor: Redakce Games.cz |
Cevat Yerli se rozhovořil o optimalizaci i limitech Xboxu 360 a PlayStationu 3.
zdroj: GS
