"Víme, že jsme datum posunuli už v minulosti a teď to děláme zase, ale krátký odklad je dobrou daní za skvělou hru - je to lepší, než kdybychom hned zítra vydali frustrující zabugovanou verzi," obsahují tvůrci na Steamu své rozhodnutí.
Konkrétně jde o bugy typu "progression stopper", tedy takový ten nepříjemný typ chyby, kvůli které se nemůžete posunout ve hře dál. Pokud hra hra tak vyšla na čas, nemohlo by ji pravděpodobně nemalé procento hráčů vůbec dohrát. Tvůrci, kterých na hře pracují spíše jednotky než desítky či stovky, prý makají nonstop, včetně "oddělení" pro kontrolu kvality.
Pokud se tak ještě něco nepokazí, měli bychom 30. září dostat nástupce legendárního Neverhooda. Ten si na svůj život vydělal před pár lety skoro milion dolarů na Kickstarteru.
zdroj: Archiv