Na to chtějí jít vývojáři především skrze parkour. Jakkoliv bude hra izometrická, měli byste mít absolutní svobodu pohybu. Díky parkouru vám tak nebude překážet téměř nic a můžete se podívat do všech směrů a vylézt skoro na cokoliv. Velký svět Empire of Vetrall má být totiž sandboxový, takže Seven zjevně nebude lineární hrou.
Empire of Vetrall sami vývojáři popisují jako "beyond post-apocalytpic" (tedy vývojově ještě dál, než je dnes tolik oblíbený postapo svět), tudíž se tu operuje se zasazením, které připomíná přístup Guerilla Games. Ti ve své Horizon zase používají termín post post-apocalyptic. Vy se v tomhle světě ocitnete v roli jakéhosi tuláka, který bude neustále narážet na krutost okolí a na dvojí náturu prostředí. Apokalypsa, která se odehrála před mnoha staletími, totiž všech život nezničila. Lidstvo, nebo spíše to, co z něj zbylo, se pomalu zotavilo. Jenže vzhled a stav nového světa je hodně vzdálený tomu, čím byl dřív.
Detaily příběhu nám vývojáři prozradí až později, ale v tiskové zprávě se pochlubili alespoň tím, že Seven bude mít velice daleko do tradičního černobílého vidění dobra a zla. Hra má být přímo prošpikovaná morálními volbami s velmi reálnými dopady na příběh, postavy a na samotnou linii vyprávění. Velice lákavě zní také fakt, že se tvůrci chtějí inspirovat Thiefem. Bohužel už ale neupřesnili jak, takže si můžeme jen domýšlet, jestli to bude vizuálním zpracováním, obtížností, atmosférou, nebo něčím jiným.
Věci jako platformy, datum vydání, nebo nějaké pořádné odhalení hratelnosti, zatím nejsou. Vývoj začal teprve před pár měsíci, tudíž bychom hru neměli očekávat letošní rok a vůbec budeme rádi, když vyjde v roce 2016. Mezitím budeme ale slibně vypadající Seven určitě sledovat. O vydání hry se postará nezávislé studio IMGN.PRO, které má za sebou adventuru Kholat.