Hovoříme zejména o sekci preview, kde je to jeden žolík za druhým – reportáž z návštěvy německého studia Crytek a nové informace o Crysis (viz související dodatky ranní krize a o členění skupinek vývojářů u Bludra), dále rozsáhlé původní interview s Billem Roperem o Hellgate London, vlastní dojmy z předváděčky Kane & Lynch nebo třeba preview Juiced 2 či Unreal Tournamentu III. O pár stránek dál následují recenze, kterých je sice "pouze" 15, ale jména nepochybně zaujmou – velkou trojici Stalker, Command & Conquer 3 (oproti jinému magu značně rozdílné hodnocení!) a Jade Empire doplňují mj. Silverfall, Teenage Mutant Ninja Turtles, Tortuga: Two Treasures či Titan Quest: Immortal Throne. Právě z pětistránkové recenze Stalkera nabízíme úryvek podepsaný Mikolášem Tučkem, který po nevydařeném výletě do Londýna už byl začátkem března ve Varšavě výrazně úspěšnější a nakonec vytáhl z rukávu čistou osmičku:
-
Hlavní příběh a vedlejší úkoly jsou jako jing a jang. Základní linka je hodně povedená a hon za Strelokem, později odhalování podstaty Zóny, je skutečně pohlcující. Úkoly jsou dostatečně variabilní, tu pomáháte v obraně proti přesile, jinde se musíte dostat do tajné laboratoře, tu jdete sami, onde naopak máte k ruce několik dalších stalkerů. To vše v měnícím se počasí a za střídání dne a noci. U vedlejších úkolů sklouzáváme ke klasickému stereotypu „najdi a přines“ či „najdi a zabij“ a jejich atraktivita ještě zeslábne díky chudým dialogům. Je dobré, že děj dostane alespoň jistý nádech rozvětvenosti, bohužel z našeho pohledu není přesně jasné, proč je plnit. Zajímavé odměny se zde neskrývají, a poněvadž vývoj postavy tu (jsme v akční hře) chybí, je to hodně dobrovolné. Nicméně oceňujeme, že když si pár úkolů nabereme, můžeme něco splnit po cestě, jindy se třeba jen informujeme na nějakou zapadlou truhlu. Čili mohlo to být lepší, ale díky za vaši účast, vedlejší úkoly... [více v recenzi Stalkera ve SCORE 158]