Analýza Digital Foundry dochází k závěru, že spíše ne. Jako vždy pečlivé porovnání PS3 dema ME2 a X360 verze ME2 ukazuje, že znatelná vylepšení PS3 verze jsou na druhé straně vykompenzována několika nedostatky, které obecně plynou z vlastností Unreal Engine 3 technologie, jež si zkrátka více rozumí z hardwarem konzole od Microsoftu. Podívejte se na video z IGN a porovnejte si obě verze alespoň vizuálně sami.
PS3 verze hry (soudě dle dema) nabízí vylepšené zpracování stínů a celkově přirozenější/realističtější obraz a ostřejší textury. Na druhou stranu zaostává v oblasti normálových map a jako obvykle nepoužívá anti-aliasing.
Poměrně podstatným vylepšením je relativně stabilní framerate 30 snímků za sekundu, kterou si PS3 verze udržuje během animaček i soubojů, na rozdíl od X360 verze. Vykoupeno je to ovšem mnohem výraznějším tearingem a dalšími vadami obrazu ve hře i v animačkách, u nichž je navíc tu a tam problém se streamováním.
PS3 verze ME2 tedy není definitivní verzí hry, jak by se mohl někdo domnívat, tou je samozřejmě PC verze, která ze všech tří vypadá a vždy bude vypadat nejlépe. Přesto mohou majitelé PS3 v lednu příštího roku podat Mass Effect 2 směle ruku a vykročit vstříc skvělému vesmírnému dobrodružství, které jim bylo až doposud upíráno.