Komplikace pro Gaikai (a zřejmě i OnLive) také způsobovala častá absence jakékoliv podpory od některých vydavatelů či vývojářů nebo případy, kdy už vydavatel/vývojář v minulosti zkrachoval a neexistuje. Proto se Gaikai začala velmi rychle soustředit na streamování konzolových her, kde nepanuje anarchie jako v celém PC ekosystému s miliardou různých HW konfigurací.
Právě překážky spojené s PC platformou z velké části zapříčinily, že se OnLive příliš zaobírala technickými problémy, které nebyly adekvátně vyváženy finančními příjmy. A zatímco Perry a jeho tým měli najednou přístup k organizovanému, unifikovanému a podporovanému portfoliu her na PlayStation platformách, museli v OnLive plavat proti proudu... Nemluvě o technologických, hardwarových i softwarových týmech Sony, které mělo Gaikai k dispozici.
Z podobného srovnání nemohla OnLive vzejít jako vítěz, obzvláště když se katalog her moc nerozrůstal a v kontextu nabídky nebyla extrémně lákavá ani cena. OnLive se přesto snažila inovovat, a za to Perry skládá konkurenci na svém webu virtuální poklonu. Prý byli v Gaikai ze začátku vždy vyděšení, protože v OnLive dělali úplně jiná rozhodnutí než Perryho tým, a nikdo si nebyl pořádně jistý, která cesta je ta správná.
Pomyslný boj ale vyhrál právě Perry, díky kterému se teď streamuje přes 300 PlayStation her. Perry zdůraznil, že v recenzích či obecně reakcích na PlayStation Now se už neřeší technologie a funkčnost služby, protože hlavním středobodem diskuzí je cena. To je podle Perryho jasný důkaz, že streamování konzolových her funguje dostatečně dobře a teď je už "jen" potřeba vyřešit obchodní model.
Služba OnLive jako takové samozřejmě zanikla, ale byla to právě Sony, která chytla příležitost za pačesy a koupila cenné patenty. PlayStation Now tak má díky konci OnLive nejlepší předpoklady pro budoucí vývoj a rozšiřování služby i mimo konzole. Což je budoucnost, kterou si Sony několikrát vytyčila jako jeden ze svých dlouhodobých cílů. A kdo ví, třeba se PS Now dostane se svou infrastrukturou časem i k PC hrám - dřív než Amazon, Valve, Google, Facebook nebo jiný velký hráč.