Pro nás je samozřejmě důležitější druhá část tweetu, která potvrzuje vyjádření Bethesdy, respektive Peta Hinese z Bethesdy. Pokud se chceme držet oficiální linie, tak je hra odložena na příští rok, ale jestli je skutečně v limbu, to znamená ve stavu nejistoty směrem k budoucnosti, kterou zná pouze vývojářský pánbůh, tak se jí příští rok se vším pravděpodobností nedočkáme. Nesmíme totiž zapomínat na to, že Bethesda projekt pozastavila kvůli nedostatečnému postupu ve vývoji, a kdyby se měl celý proces znovu rozjet, tak i potom bude nějakou tu dobu trvat, než z něj něco konkrétního vzejde.
V této chvíli však vzpomínka na Prey 2 není zas tak bolestná, protože ji částečně vynahrazuje nedávné vydání Dishonored. Ačkoli se to na první pohled nezdá, jsou si obě hry velmi podobné – zejména v možnosti navigovat herní prostředí dle své chuti a způsobu hraní, což má platit i pro řešení či neřešení různých herních situací, zejména tedy akčních střetů.
Pro Prey 2 ale v očích některých z nás oproti Dishonored hovořila ona sci-fi tematika, která třebas u mě viktoriánsko-steampunkový vzhled Dishonored přeci jenom poráží. Stačí si pustit jeden ze starších trailerů a je to prostě znovu tam (nutno dodat, že finální verzi Dishonored jsem ještě nehrál).
Pokud se ještě jednou zkusím zamyslet nad tím, jestli je pro Prey 2 lepší, nebo horší, že se na hře v této chvíli nepracuje, ale zrušena nebyla, tak bych byl opatrně optimistický a řekl, že to je pro hru lepší. Pomalu se sice pro Prey 2 rýsuje stejný osud, jako pro jedničku, ale nutno dodat, že ani to by nebyla úplně ta nejhorší varianta na světě. Hlavní je na Prey 2 nezapomenout a Bethesdu prudit, prudit, prudit a ještě jednou prudit!