Nejzajímavější hry z E3 pro konzole
zdroj: tisková zpráva

Nejzajímavější hry z E3 pro konzole

8. 6. 2005 0:00 | Téma | autor: Redakce Games.cz |

Vybrali jsme 14 her pro současnou generaci konzolí - tzn. pro PlayStation 2, Xbox a GameCube - které nás nejvíce zaujaly na nedávném veletrhu E3. Důvody, proč se na ně těšíme, najdete společně s obrázky v tomto přehledu.

Autor: Martin Kaller
Publikováno: 8.června 2005


Zvětšit zdroj: tisková zpráva Ve stínu představení konzolí nové generace (Playstation 3, Xbox 360 a Nintendo Revolution) bychom neměli opomenout ani starou školu, tedy současné videoherní systémy, které rozhodně mají ještě hodně co říci a vlastní je desítky milionů lidí po celé Evropě (info). V tomto přehledu, zahrnujícím konzole PS2, Xbox a GameCube, vás tedy seznámíme s TOP 8, resp. TOP 3 titulů, které nás na nedávné výstavě E3 nejvíce zaujaly a to včetně našeho názoru, proč se na ně těšíme a co by na druhou stranu mohlo ohrozit jejich kvalitu.


PlayStation 2

 1. Shadow of the Colossus (Sony - zima 2005)
Mimořádné third-person dobrodružství, o kterém byla dříve už řeč, ale tvůrci se na E3 pochopitelně opět připomněli. Epickým 3D světem, v němž jako hlavní hrdina, pohybující se na koni jménem Agro, hledáte pradávné gigantické kreatury (viz Colossus), jejichž porážkou budete moci zachránit život jedné dívce. Vedle využití mnoha aktivit viděných předtím ve vynikajícím počinu Ico, což obnáší ručkování nebo přeskakování mezi platformami a podobné akrobatické kreace, se dočkáte i akce s magickým mečem, potažmo lukem a šípy.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Každá kreatura Colossus má být zcela unikátní a organicky odrážet místo a prostředí, ve kterém žije, s čímž má úzce souviset i odlišná strategie boje. Parametr nazvaný jako "Organic Collision Deformation" má umožnit precizní možnost zachycení se a následné vyšplhání na kolosálního soka, u nějž bude třeba najít jeho achillovu patu pro následné poražení. Zkrátka rýsuje se tady dobrodružství, jež prostě nemá konkurenci.

Můj názor: Vyhlíží to nádherně, trochu se bojím o hratelnost, aby z toho nakonec nebyla frustrující přehlídka ve stylu pokus-omyl. Ale skutečnost, že tvůrci mají za sebou skvělé ICO (tedy až na ty souboje) naznačuje, že mé obavy nejsou tak úplně na místě.


 2. Okami (Capcom - 2006)
Netradiční vizuální styl a hratelnost mají býti hlavními atributy další zajímavé podívané pro černou skříňku od Sony. To, co na první pohled vyhlíží jako nějaká stará kreslená pohádka, je totiž dovedným mixem japonského folklóru a tradičního uměleckého stylu, ve kterém se snoubí zajímavý příběh a mystika. Sluneční bůh se zde rozhodne vrátit světu jeho původní krásu a slávu. Zem je totiž do značné míry zpustošena, což má na svědomí strašlivé monstrum Orochi. Sluneční bůh se však, v inkarnaci bílého vlka, postaví proti temnotě a zlovolným bytostem, vycházejícím z japonských legend. Aby je dokázal porazit, musí v různých koutech světa nalézt další ztělesnění bohů, co mu pomohou v přetěžkém údělu.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

V third-person perspektivě budete hodně promlouvat s lidmi, získávat jejich důvěru a víru plněním rozličných přání a úkolů. Samozřejmě, že při tom všem budou klíčové střety s nepřátelskými elementy, s nimiž lze bojovat jednak klasickým kousáním a trháním, ale také za využití speciálních psychických dovedností, jejichž výčet se s postupujícím časem bude zvětšovat. Připomínám, že vývojářské studio Clover má již na svědomí výtečnou arkádu Viewtiful Joe, takže je nelze brát na lehkou váhu.

Tváří se to sice hodně zvláštně, ale jelikož hru dělají tvůrci báječného Viewtiful Joe, má Okami mé velké sympatie! Navíc jestli se vám líbí japonské "pohádky" ve stylu skutečně mimořádné Princezny Mononoke, asi těžko pak půjde o krok vedle.


 3. Genji: Dawn of the Samurai (Sony/ Game Republic - 2006)
Samurajská third-person sekaná (dřívější newska) je dalším v řadě akčních projektů, vycházejících dílčím způsobem z japonské mytologie. Příběh Genji, který je přitom přímo odvozen od stejnojmenné legendy, má být strhujícím vyprávěním o odvaze dvou charakterních válečníků z prostředí feudálního Japonska, kteří se vydají na křížovou výpravu proti temným silám, ovládajícím jejich zemi.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Motion-capture by měl dodat vše prostupujícímu bojování autentický nádech a potřebný šmrnc, překrásné vizuální zpracování různých lokací pak parádní atmosféru a posléze je tu příběhové pozadí, co má oba zmíněné atributy takříkajíc skloubit do jednoho kompaktního celku. Ještě noticku na závěr - hru vyvíjí nové vývojářské studio, jehož šéfem je Yoshiki Okamoto, který se ještě jako zaměstnanec Capcomu spolupodílel na sérii Street Fighter, Resident Evil a Devil May Cry.

Pravda, tady nemáme moc na výběr. "Coin-opová" série Onimusha, jež sice hezky vypadá, ale nepředstavuje pohříchu nic komplexního. Nebo vizuálně hodně nepovedený Way of the Samurai, který je však na druhou stranu zase hodnotnou sondou do tajů samurajského bojování. Genji by si od obou chtěl evidentně vzít trochu, takže si myslím, že tu budeme mít po delší době konečně zase kvalitní práci nejenom s katanou.


 4. SOCOM III: US Navy SEALs (Sony/ Zipper Interactive - podzim 2005)
O tomhle zástupci žánru taktické akce zde už také běžela řeč, nicméně aspoň stručné připomenutí. Třetí díl je pokračovatelem série prodávané o milionech kusů. Nabídne tři hlavní místa vašeho působení: jižní Asii, severní Afriku a východní Evropu, což má v celkovém součtu přesáhnout desítku misí. Šestkrát rozlehlejší exteriéry a checkpointy znamenají dramatický posun vpřed, stejně co bohaté využití dopravních prostředků.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Přes tři desítky autentických zbraní, přes dvě desítky kompatibilních doplňků (zbraně půjdou různě upravovat a modifikovat), nové příkazy a povely pro kooperaci vaší jednotky, alternativní cesty při plnění rozličných úkolů a hlavně bohaté multiplayerové aktivity skrze online mohou znamenat ve finále jedinou možnou volbu ve vašem žánrovém výběru. A mimochodem, na projektu se jako poradci spolupodíleli skuteční členové speciálních jednotek Navy SEAL. Ale to už dneska není nic překvapivého.

Asi nebude co řešit, Conflict, Rainbow Six či Ghost Recon do první ligy na PS2 stále ještě nepatří, navíc bude v SOCOMU vychytaný multiplayer, takže veškerá další slova jsou mlácením prázdné slámy.


 5. Burnout Revenge (EA / Criterion Games - podzim 2005)
Pořádné arkádové závodění se silnou příměsí adrenalinu je vždy vítáno a tenhle multiplatformový projekt (PS2, Xbox) od EA se navíc prezentuje v málo vídané audiovizuální kráse. Už na předchozím dílu zálibně spočinulo nejedno oko, ale Revenge posunuje laťku zase o kus výše. Vedle toho, co jsme již uvedli v naší dřívější aktualitě stojí za zmínku zejména alternativa z několika cest a zkratek skrze daný závod, což je oproti předem nalajnované stopě minulosti zřejmý posun vpřed.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

S tím nepřímo souvisí mimoúrovňové křižovatky, dávající tomuhle závodění během dopravního provozu docela komplexní rámec tím spíše, že můžete vy, jakož i vaši soupeři skončit na silnici, co vede pod vámi. Dočkáte se tří velkých měst - Detroit, Tokio a Řím, z nichž každé bude architektonicky jiné a má představovat novou výzvu vašim schopnostem. Spektakulární efekty, neuvěřitelné karamboly, interakce a míra destrukce a přirozeně vylepšené herní módy - počítaje v to i multiplayer skrze online, by pak měly představovat jasnou volbu.

Vedle sterilního Need for Speed: Underground 2 a poněkud zbytečného Midnight Club 3 je tohle doslova pohlazení hráčovy duše. Vypadá to na nehorázný nářez, těžící však do jisté míry z relativně malé konkurence na trhu.


 6. Killer 7 (Capcom - červen 2005)
Multiplatformový titul, který byl prvotně vyvíjen exkluzivně pro GameCube, ale pak se Capcomu zastesklo po větších ziscích a vzal v potaz i PlayStation 2 (ostatně je DOCELA rozdíl, prodávat hru pro 20 mil. potenciálních zákazníků s GC, a pro 90 mil. s PS2). Značně zjednodušené grafické ztvárnění má být kulisou pro nesmírně brutální a zároveň originální akci, o níž jsme se na našich stránkách také již zmiňovali. Tahle hra se však jeví tím zajímavěji, oč budou různorodější možnosti všech sedmi hlavních protagonistů, mezi kterými se navrch bude možné libovolně přepínat, což dodává hře jistý taktický aspekt.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Mezi otazníky nad výslednou kvalitou hry je info, že při postupu terénem mají mít postavy předdefinovanou cestu, což svým způsobem připomíná střílečky pro světelnou pistoli, kde také nemáte možnost svobodné volby při pohybu v herním prostředí. Na rozdíl od tohoto žánru však tempo v Killer 7 budete určovat ponejvíce vy sami a pokud k tomu připočtu působivý příběh prezentovaný skrze nehratelné sekvence, stále se tu rýsuje projekt, který by neměl jen tak lehce zapadnout.

Capcom se tedy činí, ale tomuhle projektu tak úplně nevěřím. Neupírám mu originalitu, ale mám takové ošklivé podezření, že se to nebude hrát zrovna dvakrát dobře. Rád bych se pochopitelně mýlil.


 7. Dragon Quest VIII (Square Enix/ Level 5 - jaro 2006)
Příznivou zprávou pro milovníky klasických RPG je nedávné oznámení, že se tohoto blockbusteru dočkáme i ve starém světě. Cel-shadované RPG od Square-Enix nabídne rozlehlý 3D svět, v němž nechybí velká města se spoustou lidiček pro zapředení rozhovoru (ale také nezbytné shopy pro nákup a prodej zbraní a propriet), nekonečné pláně, vysoká pohoří a také nepříjemné labyrinty plné zlověstných kreatur. Mezi novinkami v rámci téhle série bude střídání dne a noci, konverzace ve first-person perspektivě a v neposledku možnost rozhlédnout se vůkol v third-person, kterýžto náhled bude pro hru určující.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Ve výčtu možností nemá chybět ani ta, že odchytíte nějaké monstrum žijící ve volné přírodě, které si potom ochočíte a které pak může po vašem boku i bojovat. Je-li řeč o boji (tradičně kolový), z vaší skupiny v něm může participovat trio bojovníků, ale bonusem navíc může být právě nějaký ochočený "mazlík" se zcela unikátními schopnostmi. Pak tu samozřejmě má být obvyklé sofistikované rybaření, tuna vedlejších questů, nějaká ta alchymie (mixování různých věcí pro vytvoření zcela nového předmětu), vlastní definice vývoje vybrané postavy a pohříchu i model náhodných soubojů. Stran doby dohrání se mluví o nějakých 60-70 hodinách.

Žánr klasických RPG na současných konzolích vůčihledně stagnuje a i když se jej Japonci snaží nějak rámcově vylepšit, zatím (čest několika výjimkám) se moc nedaří. Úspěch Dragon Quest VIII v zemi vycházejícího slunce nemá téměř žádnou vypovídací hodnotu a mám takovou obavu, aby přese všechno nešlo o další poněkud archaické RPG, jako tomu bylo v případě pět let vyvíjeného Dragon Quest VII pro PSX.


 8. Fatal Frame III: The Torrmented (Tecmo - podzim 2005)
Pravda, už napodruhé to nebylo úplně ono a těžko lze čekat, že by Tecmo ve třetím dílu nějak výrazně utáhlo šrouby, nebo zkusili zahrát na jinou strunu. Nicméně pokud máte jen trochu rádi žánr survival horor, tenhle atmosférický počin byste si podle všeho neměli nechat ujít (malá nápověda). Tecmo se na E3 nijak nevytáhlo při absenci hratelné verze, ale my stejně všichni dobře víme, co asi máme čekat…

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Vzrušující pátrání, jehož kontury dotváří opuštěné prostory a nepříjemní duchové, kteří je obývají. Vaším jediným pomocníkem v akci bude starý fotoaparát, s jehož pomocí lze postupně umazávat z přítomnosti paranormálních jevů. Na rozdíl od minulosti budete moci ovládat několik různých postav, přičemž každá z hrdinek má být něčím unikátní, bude disponovat zejména odlišnými dovednostmi, což povede ke klíčové selekci při výběru vhodné alternativy pro dokončení dané mise či úkolu. Podle Tecma půjde o nejhrůznější hororový prožitek v v sérii a není důvodu jim v tomto ohledu nevěřit, protože uvedený atribut byl nejsilnější stránkou obou dosud vyšlých dílů pod názvem Project Zero.

Vypadá to, že hlavní postava(y) konečně nebude tak zoufale pasivní jako v předchozích dílech. O atmosféru strach nemám, tahle řeka i napotřetí bude zcela jistě dosti nepříjemná na překročení, takže pro fandy žánru taková milá povinnost do sbírky.



GameCube

 1. The Legend of Zelda: Twilight Princess (Nintendo - Vánoce 2005)
Akční RPG, o kterém jsme sice několikrát v minulosti psali, ale čím více se odhaluje, tím vypadá lépe. A to nemluvím o skutečnosti, že se uvažuje o evropském uvedení na trh ještě v tomto roce! Pro připomenutí, čekají vás rozlehlé 3D fantasy scenérie, které máte dílem procházet pěkně po vlastních, nebo v sedle věrného oře. Zdejší svět přitom bude rozdělen na dvě základní dimenze. V Twillight (té ponurejší, symbolizující temnotu, co se opět snaží uchvátit zemi Hyrule) se proměníte ve vlka a budete tak využívat jeho fyzických schopností a parametrů, nemluvě o kooperaci s jednou velice záhadnou bytostí…

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Báječné audiovizuální zpracování, spousta sofistikované akce se sečnými zbraněmi či magií, vychytané ovládání, zajímavý příběh (objevují se spekulace o možné podobnosti s fantasy filmem Jestřábí žena s M. Broderickem, R. Hauerem a M. Pfeiffer), tradiční hádanky zpestřující herní koncepci, slušná míra interakce s okolním světem atd. Vývojářský tým v předstihu hlásá, že chce vytvořit nejlepší Zeldu v celé její dlouhé sérii. Prozatím to tedy vypadá vskutku úžasně.

Osobně za nejlepší Zeldu dosud považuji Link to the Past (SNES) a Ocarina of Time (N64). Nicméně tohle nové Linkovo dobrodružství vyhlíží prostě skvostně. Jsem zvědav, jestli se nadějeme nějakého podobného herního bonusu co v The Wind Waker (GC) a jestli se tvůrcům konečně podaří vychytat práci kamery (zejména u bossů ;)


 2. Battalion Wars (Nintendo/ Kuju Entertainment - Vánoce 2005)
Znáte mimořádně povedenou tahovou strategii Advance Wars pro GBA? Jejím nepřímým pokračovatelem, který nicméně sklouzl již do osidel akčního segmentu, je právě Batallion Wars (předtím Advance Wars: Under Fire). Hra nabízí svým způsobem odlehčený pohled na válčení, v němž se na scéně vedle vojáků prezentuje i těžká technika. Čeká vás podle všeho netradiční a dosti futuristická akce. Připravte se na několik desítek misí, nabízejících klasické úkolové schéma - zničení nepřátelské základny, ochrana transportu či obrana území. Arkádovější pojetí by přitom mohlo výrazně prospět hratelnosti a zábavnosti projektu.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Netradiční vizuální zpracování má nabízet okolo dvaceti různých jednotek. Pěšáci přitom mají mít přístup k tak destruktivním zbraním jako je bazuka, plamenomet, minomet či raketomet. Pak tu ještě bude možnost ovládat nějaký dopravní bojový prostředek, kam mají pro změnu patřit džípy, tanky, helikoptéry, letadla a nebo transportéry. Ve hře budete mít velikou volnost a svobodu při rozhodování, přepínání mezi jednotlivými jednotkami má být velice jednoduché a o jejich následném aktivním ovládání to má platit rovněž, přičemž se zhostíte role vždy jednoho konkrétního jedince! U něj pak nebude chybět locknutí vybraného oponenta, strafování, apod. Přes c-stick bude probíhat dílčí usměrňování aktivit ostatních jednotek, buď všech, nebo jen jedné konkrétní, v závislosti na situaci. Už Freedom Fighters ukázali, že prolnutí žánrů může být dosti zajímavá věc a Battalion Wars vypadají na další názorný příklad.

Nevypadá to vůbec zle, stínem na kráse však může být skutečnost, že z vývojářských dílen Kuju pro konzole dlouho nevypadla žádná pořádná pecka, což je dostatečný důvod pro to, aby se jejich nová hra zase příliš nepřeceňovala.


 3. Fire Emblem: Path of Radiance (Nintendo/ Intelligent Syst. - listopad 2005)
Další projekt, na který jsme již v předstihu upozorňovali. Jde o zástupce unikátního konzolového žánru SRPG, což je jakýsi zvláštní mix tahové strategie a RPG. S oddílem vybraných postav zde putujete skrze poutavý 3D svět, v němž se v komplexně vedených střetech (trochu ve stylu šachu) utkáváte s nepřátelským elementy, typově vycházejícími z fantasy rámce hry.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Jelikož bude zde představené válčení osou celého hraní, nemají chybět různé kamerové kejkle a několikastupňový zoom pro lepší přehled o momentální situaci na bojišti. Postavy se logicky budou vylepšovat v jednotlivých atributech (skillech, apod.) a co hlavně, příběhová kulisa má být znovu silně provázána s osudy všech zúčastněných! Pakliže nikam moc nepospícháte, tuhle hru byste si v klidu mohli docela užít.

Rozhodně hodně zajímavý SRPG pokus, který majitelé GameCube jistojistě ocení. Současně by však asi byli rádi, pokud by se některé nedotaženosti z přehypované GBA verze, počínaje směšně nízkou obtížností a konče neuvěřitelnou linearitou a hloupými omezeními, podařilo eliminovat. Zatím je potvrzeno pravidlo neodvratné smrti a také jsem cosi zaslechl o konektivitě s nově příchozím Fire Emblem pro GBA…


Xbox

 1. Half-Life 2 (Valve - Vánoce 2005)
Málo platné, žánr FPS konzoli Xbox hodně sluší. S gamepadem se většina stříleček na téhle platformě ovládá velice dobře a dá se čekat, že výjimkou nebude ani chystaná předělávka Half-Life 2. Znovu se tedy budete moci potkat s "málomluvným" Freemanem a v předdefinovaných misích si užít pokročilého fyzikálního modelu, tady zejména při práci s Gravity Gunem. Abychom byli zcela přesní, nemá jít o pouhou konverzi, ale o remake postavený na streamovací technologii, jež by měla umožnit hodnotné představení mj. rozlehlých herních scenérií.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Co potěší, je skutečnost, že Xbox verze má být téměř identická s PC (recenze PC verze). Otázkou zůstává, jestli se hráči dočkají nějakých bonusů jako tomu bylo v případě Doom III, kterýžto se tak na konzoli rozhodně vyplatil pořídit. Výtečné grafické ztvárnění, nápadité prvky a slušná délka pro dohrání z Half-Life 2 činí potenciálního kandidáta na FPS roku pro Xbox.

Předělávka pro Xbox vypadá fantasticky a pokud se podaří lépe ošetřit ovládání, než tomu bylo u originálního Half-Life pro PS2, určitě půjde o nezapomenutelnou akci. Trochu mě ale překvapilo, že se nedočkáme spíše Xbox 360 verze, jak naznačovaly některé dřívější spekulace…


 2. Starcraft: Ghost (Vivendi/ Blizzard - 2006)
Multiplatformový projekt (PS2 a GC - kde o tom ale čím dál tím víc pochybuji), který Blizzard - věrný své tradici - vyvíjí už docela dlouho. Pořád to však vypadá velice dobře, third-person akce ze známého prostředí StarCraftu, v němž hlavní hrdinka jménem Nova bojuje i za využití zajímavých stealth manévrů. V akci proti zmutovaným organismům, jakož i lidským oponentům využívá rozmanitého zbrojního arzenálu jako je brokovnice, plamenomet, raketomet či granáty. Ve stealth módu pak mají zase přijít ke slovu tiché zabijácké techniky na blízko, různé akrobatické kreace a speciální schopnosti jako je kupř. zneviditelnění (á la Predátor). Navrch zde mají býti přítomné i dopravní prostředky, dílem pozemní a dílem letecké (vznášedla a tanky).

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Stranou pozornosti nezůstane ani multiplayer speciálně koncipovaný pro Xbox Live, resp. Battle.net v případě PS2 verze. V zástupu standardních online herních režimů přirozeně nemá chybět ani podpora těžké techniky (shora citované bojové stroje). Grafické zpracování sice nevyhlíží nějak extra, nicméně projekt se dočkal svého předělání, na čemž se výrazně podílí členové Swinging' Ape Studios. Ti s Blizzardem od roku 2004 na projektu Starcraft: Ghost spolupracují a nedávno se dokonce stali součástí Blizzardu.

Je tady rozhodně vidět spousta dobrých nápadů, otázkou však je, co z tohoto dortu nakonec vzejde. Dřívější informace o přeložení hry na next-gen formáty tedy vzaly definitivně za své, nicméně naznačily problémy, které s vývojem patrně byly. Snad se dílo, které na papíře i dle předvedených ukázek vypadá dosti schopně nakonec podaří.


 3. Sid Meier’s Pirates! (2K Games/ Firaxis - podzim 2005)
Další předělávka z PC (recenze) pro Xbox, která má nicméně přinést řadu zajímavých vylepšení. Jako nelítostný korzár se budete moci chopit kormidla 27 typů lodí, co se dají ještě dále upgradovat. Vedle plavby po moři se podíváte i na pevninu, na níž lze mimo jiné obchodovat, rozšiřovat početní stav mužstva a nebo se dvořit dámám.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

A nyní pár slov k avizovaným novinkám. V první řadě zde bude mutliplayer skrze Xbox Live, sloužící jednak pro námořní bitvy mezi čtyřmi hráči a druhak pro download nějakého bonusového materiálu. Rozšířily se útočné možnosti, zlepšilo uživatelské rozhraní a některá pravidla a mechanismy, zrychlil běh hry a přidaly se další minihry. Navíc, pro dokonalý audiovizuální zážitek, se operuje s podporou Dolby Digital 5.1. a HDTV rozlišením.

Podobných her je na konzolích jako šafránu, takže jen houšť a větší kapky!



Resumé

Co říci na závěr zdejšího představení? Že jsme pochopitelně vynechali spoustu zajímavých her, na které se snad podíváme v pozdějším čase. Dílem šlo o tituly, o nichž nejsou prakticky žádné nové informace - což je případ FPS Black (PS2, Xbox) od Criterion Games, která údajně přebije veškerou konkurenci v tomto žánru. Metal Gear Solid 3: Subsistance (jakéhosi - zejména pro fanoušky - dosti zajímavého rozšíření původního MGS3 pro PS2). Hodně netradičního nápadu ve hře Odama. Nebo v neposlední řadě projektu Spartan: Total Warrior. A pak šlo o počiny, co v budoucnu vyjdou i pro PC, kterých nebylo rozhodně málo a informujeme o nich pravidelně v novinkách. Nicméně věřím, že se vám výčet vybraných konzolových hitovek i tak zamlouval.


Související články: E3 2005 reportáž, Přehled oznámených her, Nejlepší E3 hry podle herních vývojářů a novinářů

Martin Kaller
autorovi je už hodně přes třicet let, působil mimojiné několik let na herním serveru BonusWeb a specializuje se na konzole
 
 
Martin Kaller

Nejnovější články