Momentálně by Harmonix rádi vytvořili remake Amplitude pro současné herní platformy a případně do hry přidali i nové nápady. Přijde mi ale, že díky práci v nejvyšší vývojářské třídě trochu ztratili soudnost, protože jako cíl svého projektu stanovili nemalých 775 tisíc dolarů. Na žánr, který není úplně většinový, a hlavně hru, která má vyjít jen na PlayStation 3 a PlayStation 4, je to docela dost.
Neznamená to samozřejmě, že by se peníze nevybraly, za jeden den už má projekt Amplitude na kontě 141 tisíc dolarů. Kvůli nabitému vývojářskému kalendáři má ale projekt na výběr potřebné částky jen 18 dnů, což není nejvíc. Na druhou stranu se možná ukáže, že pro úspěšný projekt stačí polovina měsíce...
Přestože je Kickstarter kampaň pouze o remaku Amplitude pro současné konzole, hru tvůrci vývíjí v podstatě od základu znovu. Poběží v 60fps na novém enginu z dílny Harmonix, nabídne novou grafiku, vylepšený soundtrack a ovládání odpovídající současným standardům.
Bude tedy zajímavé sledovat, zda Harmonix se svým projektem uspěje, protože chce nemalou částku. Navíc tvůrci výslovně uvádí, že momentálně s PC verzí nepočítají, což může část potenciálních podporovatelů odradit.