Rozhodně nečekejte, že se série vydá touto cestou, jde pouze o spin-off, pokus o vypracování jednoho z konceptů, který v rámci série vykrystalizoval.
„My si totiž na konci každého projektu analyzujeme všechny ohlasy ze strany hráčů. Skrze rozbor dat, stejně jako kritické odezvy, jsme došli k tomu, že DiRT 3 vlastně nabízel dva zážitky – čirou rallye a gymkhanu“. Pak se prý tvůrci pustili do toho, co je pro každý tento styl typické a...: „Gymkhana byla pro ty, kteří mají rádi to akční napětí. To jsme krystalizovali do podoby, jakou vidíte v Showdown. To ale neznamená, že autentické rallye závody z DiRT zmizí, v dalších hrách se určitě vrátí“.
Jednoduše – DiRT Showdown se zaměří na jeden styl hraní a zdůrazní ho. A až přijde DiRT 4, bude zase a hlavně o tom klasickém závodění v co nejreálnějším a nebo spíše nejtradičnějším stylu. Proč k takovému rozdělení, či spíše odštěpení došlo? „Prostě jsme cítili, že záběr DiRTu už přerostl rámec jedné hry a byli jsme ochotní prozkoumat všechny unikátní styly hraní, jaké série nabízí a jaké můžeme nabídnout“.
13. 12. 2011 11:51 | Téma | autor: Aleš Smutný |
Pokud patříte k fanouškům závodní série DiRT a vyděsil vás chystaný kousek s podtitulem Showdown (psali jsme o něm včera), který zcela jasně sází na arkádovitost, máme tu pro vás, či spíše Mike Chapman a Iain Smith z Codemasters mají, jistou formu uklidnění.