Povídání vývojáře z Valve o nezaměnitelném komiksovém stylu, grafických filtrech/stínech aplikovaných na postavy, jejich vždy snadno identifikovatelných siluetách, srovnání artworků s výslednou podobou či barevném odlišení základen soupeřících stran v Team Fortress 2 následuje umělecký ředitel UbiSoftu. Alex Ammancio hovoří pouze o technologii Far Cry 2 a na LCD monitoru za ním máme možnost poprvé spatřit scénu přímo ze hry s pohybující se vegetací dle větru. Engine je úplně nový, vyvíjeli ho dva roky, navrhli přímo pro rozlohu 50 kilometrů čtverečních, aby využil vícejádrové procesory a dovolil dynamické chování úplně všeho v herním světě (tzn. žádné podfuky či ze strany designérů, více v preview).
zdroj: Archiv
Team Fortress 2 rendering style video - stažitelná verze (28 MB, WMV)
Far Cry 2 developers diary 2
S flashovým přehrávačem Njoy byste již nyní neměli mít potíže, jaké se krátce vyskytovaly minulý týden. Pokud však přetrvávají, nahlašte nám prosím mailem nebo do diskusního fóra váš internetový prohlížeč, operační systém, verzi flashe, jestli vám nehraje jen do stránky vložený přehrávač (nebo i cokoli z njoy.cz) resp. popište, co je přesně za problém - díky.