"Tyhle trendy jsou cyklické. Několik let zpátky byli všichni z druhé světové doslova pominutí. Možná, že se to zase vrátí. (...) Nás však následování trendů netíží, my se prostě snažíme zpracovat ten nejlepší zážitek snipera v období 2. světové války, jaký jen lze – a to jak pro nás, tak i pro lidi, kteří tenhle žánr žerou." sdělil sympaticky pro VG247. Žel bohu ne každé jeho další vyjádření vyznívá podobně nadějně.
Kingsley dále sdělil, že severoafrické bojiště z války nebylo ve hrách tak prozkoumáno, jak by si z podstaty své role zasloužilo. S tím souvisí především snaha Rebellionu využít sandboxově prostorné lokace. "Chceme, abyste měli pocit, že jste v uvěřitelných scénářích a činíte poctivá, smysluplná rozhodnutí." Právě s tím otevřené mapy souvisejí.
Leč se sandboxem jde ruku v ruce i umělá inteligence. Dojde u ní na nějaké změny? "Nechceme, aby odstřelování degenerovalo do předpokládatelného lovu kachen, kde na vás AI začne střílet hned, jak vykouknete z úkrytu. Přestřelky s nepřáteli budou přesvědčivé a napínavé, dáme hráčům prostor i mechaniky k tomu, aby mohli vybalancovat stealth i střelbu tak, jak sami chtějí." Uh, ok, to zní smysluplně. Jenže taky příliš vágně.
Celkově je z nejasných odpovědí vidět série dobrých nápadů, konkrétní rysy Sniper Elite 3 z nich ovšem prosvítají jen velmi sporadicky. Na druhou stranu, není se úplně co divit – vývojáři plánují hru vydat nejdříve léta Páně 2014.
8. 6. 2013 10:25 | Preview | autor: Ladislav Loukota |
Třetí díl oblíbeného simulátoru odstřelovače Sniper Elite 3 se může pochlubit nemalými očekáváními komunity. Vývojáři si jich jsou vědomi, a CEO Rebellionu Jason Kingsley se proto pro VG247 rozpovídal o důvodech, které studio vedly k přesunu na severoafrické bojiště a k setrvání v sandboxové 2. světové, když okolo řádí boje na spíše přímočarých bojištích.