Více akce a soubojů v Prince of Persia 2
zdroj: tisková zpráva

Více akce a soubojů v Prince of Persia 2

18. 6. 2004 11:11 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Prince of Persia 2 je pracovním názvem hry, která by měla navazovat na loňský akčně-adventurní hit Prince of Persia: Sands of Time, jehož lokalizované verze (včetně dabingu) je podle vyjádření Playmana ve fázi finální bety a mohla by prý vyjít ještě v červnu.

V pokračování se tvůrci chtějí ještě více zaměřit na akční složku, což pro nás kromě jiného znamená, že se můžeme těšit na nový systém soubojů. Pokud jde o příběh, v něm se náš hrdina bude muset postavit vlastnímu osudu (Dahaka), kterému v jedničce unikl, ale který se nyní nemilosrdně hlásí o své naplnění. Bude proto prchat po celé zemi, přemísťovat se z místa na místo a neustále zápasit o vlastní přežití v temných interiérech i venkovních lokacích. Ostatní si mohou myslet, že se prostě zbláznil, ale on dobře ví, jak velká smrtící síla je mu v patách. Pokud chcete trochu okusit atmosféru hry, určitě by vám neměl uniknout letošní E3 trailer s ukázkami soubojů, na který jsme vás už upozorňovali před pár týdny.

Co se týče nepřátel, chtějí tvůrci předvést co největší množství různých protivníků. Těšit se můžeme na celou řadu lidských nepřátel, fantasy kreatury, náročnější bossy na koncích levelů a mnoho dalšího. Hráč bude moci opět manipulovat s časem, ale přibudou prý též další prvky (síly), které zpestří souboje i celkovou hratelnost. Součástí dvojky se stane také "cestování v čase", stručně řečeno možnost vrátit se do minulosti, abyste mohli ovlivnit přítomnost a pokračovat v cestě.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva
nové obrázkykompletní galerie

Pokud jde o slibovaný soubojový systém, inspirovali se vývojáři prý především filmy z hong-kongské produkce a možné má být tedy prakticky cokoliv. Pro obranu i útok budete moci využívat mnoho objektů ze svého okolí, klasicky hlavne zdi, trámy, lana, případně i záclony a závěsy. Prostředí má být tentokrát přece jen o něco interaktivnější. V průběhu hry se budete postupně v boji zdokonalovat, což se odrazí na množství a efektnosti vašich pohybů, chvatů a komb. Podle všeho by tentokrát mělo jít rovněž sbírat a používat zbraně mrtvých nepřátel, takže už nebudete odkázáni jen na svůj meč a dýku.

Dalším zajímavým rysem má být možnost nepřítele chytnout a prostě jej někam odhodit, nejlépe do propasti nebo z okna (neplatí u obrů :). Co se týče přítomnosti a pojetí multiplayeru, není zatím nic rozhodnuto a podobně otevřená zůstává také otázka, zda půjde ve dvojce hrát (alespoň pár bonusových levelů) i za jinou postavu než je princ. Několik nových artworků a screenshotů z PS2 verze ve vysokém rozlišení si můžete prohlédnout v naší galerii.
zdroj: PR, IGN

kate

Nejnovější články