Snaha o představení multiplatformového leteckého simulátoru Heroes over Europe se nese v duchu připomenutí skutečných událostí druhé světové války, na které máte nahlížet z kokpitu některého ze čtyřiceti různých letadel z Ruska, Anglie, USA a Itálie. Jelikož tahle akce míří i na konzole nepřekvapí, že navzdory výše uvedenému bude mít arkádové obrysy, byť v tuto chvíli není stále ještě zřejmé, nakolik budou silné.
Během častých dogfightů se nadějete především third-person perspektivy se zaměřovacím terčíkem uprostřed obrazovky, díky čemuž získáte nejlepší povědomí o situaci kolem vašeho stroje. Pro oklamání nepřátel, resp. ukrytí se před jejich zraky, pak poslouží mraky a slunce, což bude vhodná taktika i pro online klání pro 16 hráčů, kteří si to tady budou moci střihnout v několika různých módech. Deathmatch. Team Deathmatch. A Conquest - jeden z hráčů řídí bombardér s možností přepínat se mezi pozicí pilota a kulometčíků.



Anoncovaný arkádový rámec dojde svého uplatnění při možnosti dramatického zrychlení vašeho letounu, a nebo skrze featuru nazvanou "Ace kill". Jde o to, že při nahánění nepřátel půjde použít funkce výrazného přiblížení náměru, kde se po určité době zobrazí nejslabší místo vašeho protivníka, kterého tak lze jednou jedinou ranou sundat z oblohy. Pokud poté dostatečně rychle zacílíte dalšího soka, můžete v tomhle rychlém "odbavování" nepřátelské letky pokračovat a během několika málo chvil mít tolik zářezů, co největší letecká esa zde přiblíženého válečného konfliktu.
Podobně to funguje i v multiplayeru, nicméně zde budou zúčastnění varováni před vaší aktivitou a mohou využít speciálních úhybných manévrů, přičemž díky flexibilní kameře seznají, odkud jim aktuálně hrozí největší nebezpečí. Tvůrci v případě všech herních verzí plánují vydat ještě v předstihu demo pro lepší pochopení, co že se na nás přesně řítí. Heroes over Europe vyjde v roce 2009 - další informace v dřívějším zpravodajství.