Torment: Tides of Numenera se zpozdí kvůli velikosti, v počtu slov už překonala Bibli
zdroj: Archiv

Torment: Tides of Numenera se zpozdí kvůli velikosti, v počtu slov už překonala Bibli

10. 6. 2016 16:21 | Preview | autor: Adam Homola |

Torment: Tides of Numenera, letos bohužel nevyjde. Původně se počítalo s vydáním na druhou polovinu tohoto roku, ale vývojáři z inXile Entertainment teď na Kickstarteru oznámili odklad na příští rok. Naštěstí nejde o nijak zásadní posun a hry bychom se měli dočkat hned na začátku prvního kvartálu. Důvod je prostý a víceméně klasický, jako u skoro každého jiného odkladu. Tvůrci by mohli hru uspěchat a vydat v ne zrovna ideálním stavu ještě letos v listopadu. Raději ale zvolili druhou variantu a to odklad o několik málo měsíců, aby vydali odladěnou hru, která bude vypadat dle jejich představ. Jedním z důvodů pro odklad je i samotná velikost hry a s tím spojená náročná lokalizace.

Torment: Tides of Numenera má prý kolem jednoho milionu slov, což z něj činí kvantitativně obsáhlejší dílo, než jakým je například Bible. Kvalitní překlad do jiných jazyků tak představuje problém, který se rozhodli inXile svěřit profesionálním lokalizačním partnerům po celém světě. Dobrou zprávou je, že Torment je už po obsahové stránce hotový a hra jde dohrát od začátku do konce. S tím tedy souvisí i postupné „uzamykání“ zkompletovaných částí textu a jeho příprava pro lokalizaci.

S lokalizací a obecně s přípravami na vydání souvisí další novinka a to oznámení přítomnosti vydavatele. Toho zatím inXile nejmenovali, ale jméno partnera inXile, který jim dopomůže s vydáním hry, bychom se měli dozvědět brzy. Možná už příští týden na E3? Další pozitivní zprávou je beta, přístupná všem přispěvatelům na Kickstarteru. Stačí se jen přihlásit na webu hry a v kategorii Manage Keys si vyzvednout svůj klíč.

Torment: Tides of Numenera zdroj: Archiv

Ukázka nového uživatelského rozhraní

Ten následně uplatníte na Steamu a hra vám už zůstane. Nejedená se totiž pouze o beta klíč, ale rovnou o klíč na plnou verzi hry. Ta pak bude dostupná i na GOGu, což zatím v případě bety neplatí. Vedle všeho výše řečeného oznámili vývojáři také „desítky tisíc“ změn a úprav, které na hře v poslední době udělali.

Mezi ty nejdůležitější patří například kompletně předělaná grafika a design uživatelského rozhraní, přidání obchodníků, nových společníků, postav, oblastí a portrétů, předělání systému pro tvorbu postav a jejich vývoje, nebo třeba nové předměty a úpravy těch stávajících.

Došlo také na zlepšení výkonu hry a opravu některých bugů, ale vývojáři varují hráče hrnoucí se do betaverze: pořád jde o nedokončenou a rozpracovanou hru se spoustou bugů, nedodělků a chyb. Přesto můžete hru vyzkoušet, pokud se vám nechce čekat až na leden či únor příštího roku.

zdroj: Archiv

Nejnovější články