StarGate Worlds a časové paradoxy
zdroj: tisková zpráva

StarGate Worlds a časové paradoxy

13. 9. 2007 17:17 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Detaily o nových rasách, bojovému systému, lokacích i proměnách herního světa jen pro některé hráče.

Vývoj MMORPG Stargate Worlds se posunul výrazně dopředu, do spuštění chybí zhruba rok a autoři se rozhodli kromě vypuštění nových obrázků poskytnout rozhovory pro WarCry a MPOGD, z nichž vám přinášíme ty nejdůležitější informace:

  • Šest hratelných ras, tři “hodné” (týmy Stargate, volní Jaffové, Asgardi) a tři “zlé” (věrní Jaffové, Goa’uldi a Op-Core, speciálně pro hru vymyšlené “Stargate týmy bez morálky”).
  • Každá z ras bude usilovat o dosažení svého cíle, hrajícím podstatnou roli v ději.
  • Third-person taktické boje, okořeněné prvky RPG a nepřáteli, kryjícími se v terénu a reagujícími pokaždé jinak.


  • Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

  • Lokace: svět Tollana nebo interiér mateřské lodi (Ha’tak), obecně víc ve stylu Stargate SG-1 (Mléčná dráha) než nové Atlantis (galaxie Pegasus).
  • Více časových linek v galaxii: Tollana například během hry dozná změn, nováčci ve hře ho ale stále uvidí ve staré podobě, byť se budou pohybovat v témže prostoru jako zkušení hráči (= fyzikální paradox).
  • Možnost dosáhnout nejvyššího levelu bez jediného boje a vůbec řada miniher a puzzlů, např. dešifrování nápisu na starém stroji.
  • Vývojáři na hře pracují spolu s MGM a autory seriálu, Bridge Studios. Zvažuje se účast několika herců pro dabing i obsah z chystané třetí “edice” (po SG-1/Atlantis).
  • Po vydání periodické updaty obsahu s novými světy i plnohodnotné datadisky.
Stargate Worlds vyjdou koncem příštího roku, více informací na homepage.
zdroj: WarCry, MPOGD

levis

Nejnovější články