EA se svojí sérií Skate zkouší realismus, konkurenční Tony Hawk's Pro Skater od vydavatele Activision se soustředí na intenzivní zážitek a teď na trh se skejťáckými hrami vstupuje také Shaun White Skateboarding od studia UbiSoft Montreal. Že by se těm dvěma podobal, je ale vyloučené; ve skutečnosti totiž půjde o gigantický editor skejťáckých parků, které budou vznikat přímo za chodu hry.



Nemusíte se bát, že byste trávili dlouhé hodiny nad manuálem: při jízdě jednoduše stisknete tlačítko a kolem vás se začnou utvářet zábradlí, chodníky, i celé budovy. Třeba se blížíte na konec dráhy, ale ještě byste chtěli jet dál, tak stisknete tlačítko Shape a necháte si dráhu protáhnout, jak daleko jen budete chtít. Pokud k tomu přidržíte ještě šipku, dráhu zatočíte do stran nebo do výšky a vytvoříte tak skokánek. Netřeba jistě dodávat, že po pár dalších stisknutích tlačítka se na tuto improvizovanou dráhu budou moci podívat i vaši přátelé online.
Má to samozřejmě svá omezení, např. nemůžete jen tak postavit dráhu tam, kde je v levelu natvrdo umístěná fontána a ani sebedelší mapa přece jenom nebude nekonečná. Jak to ovšem bude zapadat do slíbeného příběhového módu, je prozatím záhada, nicméně lze očekávat minimálně nějaké environmentální puzzly. Hrát budete za skejťáka, který nemá dost prostoru na ježdění kvůli jakémusi ministerstvu a tak založí "odbojovou" skupinku The Rising, jež chce město osvobodit od nadvlády toho neústupného ministerstva.
Shaun White Skateboarding vyjde koncem roku pro PC, Xbox 360, PlayStation 3, Macintosh a PC.
zdroj: IGN