Pohled do zákulisí vývoje Amnesia: A Machine For Pigs
zdroj: tisková zpráva

Pohled do zákulisí vývoje Amnesia: A Machine For Pigs

2. 9. 2013 19:15 | Preview | autor: Petr Ticháček |

Neexistuje mnoho her, které by v člověku zanechaly tak mocné pocity jako to umí Amnesia. Někdy jsou tak silné, že to neunesou ani trenky. Hra švédského nezávislého týmu Frictional Games z roku 2010 vyrazila dech celému světu a prošlapala zakladatelům malého studia, Jensu Nilssonovi a Thomasi Gripovi, cestičku mezi vývojářské celebrity.

Totéž v bledě modrém se dá tvrdit o britském seskupení The Chinese Room, které si podobně překvapivě vydobylo pozornost hráčů svou „hratelnou povídkou“ Dear Esther. K čemu pak asi musí dojít, když se tyhle dva týmy spojí? Výsledkem spolupráce obou studií je Amnesia: A Machine for Pigs, která slibuje unikátní herní zážitek, jenž by se opět mohl zapsat do zlaté kroniky videoherní tvorby.

Všichni se o tom přesvědčíme už 10. září, kdy hra vychází, ale ještě předtím (a před již sepsanou recenzí, která může vyjít 9. září) možná neodmítnete nabídku se na tóninu nové Amnesie kapánek před-naladit. V obsáhlém video-rozhovoru se dozvíte nejen o tom, na jaký typ hratelnosti se můžete těšit, ale na hladinu vyplují také střípky z pozadí vývoje hry.

...

Nejnovější články