Pár podrobností o FPS TimeShift
zdroj: tisková zpráva

Pár podrobností o FPS TimeShift

25. 1. 2005 18:18 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Jak jsme vás informovali přednedávnem, z nového projektu vývojářské společnosti Saber Interactive, tvůrců střílečky Will Rock, se nakonec vyklubala FPS Timeshift, kterou bude na podzim letošního roku do obchodů doprovázet vydavatelská společnost Atari.

V tuto chvíli dávají vývojáři (podle dnešního rozhovoru na HomeLANu) dohromady stavbu jednotlivých úrovní hry. Základem titulu je téměř úplně přepsaný engine Saber3d, skýtající tvůrcům velké možnosti po stránce grafické i fyzikální.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Příběh Timeshift vypráví o muži polapeném v přítomnosti, která mu ale vůbec není povědomá. Došlo prostě k nějakému vychýlení toku času a náš hrdina je jediným člověkem, který ví, jak původní svět vypadal. Jeho úkolem je proto zjistit, co se vlastně stalo a najít způsob, jak vrátit historii zpět do správných kolejí. Hráč prý bude mít za tímto účelem tři základní schopnosti - zpomalit čas, zastavit čas a vrátit čas. Tyto schopnosti budou užitečné v klíčových situacích a proti klíčovým nepřátelům.

Timeshift bude vlastně první hrou, ve které bude manipulace s časem její nezbytnou součástí a svým způsobem tato funkce dodá žánru i určitou dynamiku. Situace vyžadující řešení, mají být navržené tak, aby to hráče donutilo přemýšlet nad tím, jak mu mohou konkrétní schopnosti pomoci při překonání překážek. Asi něco jako fyzikální puzzle v HL2, ale s využitím ovládání času, případně kombinace fyziky a manipulace s časem. Pohybovat se budete ve velmi rozmanitém a detailně propracovaném prostředí uvnitř i vně budov. Co se týče zbraní, těch vám hra představí deset. Navíc budete mít k dispozici i vozidla (která budete moci i řídit) a nějaké statické zbraně. Vašimi nepřáteli budou lidé i jakási monstra. Někteří z nich budou mít také schopnost ovládat čas. Chybět nemá ani multiplayer. O jeho obsahu se však stále ještě diskutuje.

zdroj: HomeLAN

korgull

Nejnovější články