Kharazim je tedy agresivní melee support, který se může chlubit velkou mobilitou a schopností léčit jak sebe tak své okolí. Jeho nevýhodou je ale ne zrovna obrovský damage a také toho tolik nevydrží. Naštěstí když jde do tuhého, může Kharazim použít svoji první schopnost: Radiant Dash. To není nic jiného, než prostý teleport k čemukoliv co má ukazatel života a není to budova. Schopnost tak lze použít jak na dorážení utíkajících nepřátel, tak na svůj vlastní úprk když jde do tuhého. Jen musí být poblíž například blížící se přátelská vlna minionů, proto Radiant Dash není klasickým teleportem jako ho má třeba Zeratul.
Druhou schopností Kharazima je Breath of Heaven, což je léčení sebe sama a přátelských hrdinů v malém okruhu kolem vás, plus menší zrychlení pohybu. Opět se dá použít jak pro útěk, tak při souboji na předních liniích, kde lze k přátelům rychle skočit pomocí Radiant Dash a pak je vyléčit.
Třetí schopnot je ryze útočná. Jmenuje se Deadly Reach a jde o výrazně zrychlé útoky na krátkou dobu, včetně trochu většího dosahu. Zajímavé jsou i Heroické schopnosti: tou první je Seven-Sided Strike, kdy se stane Kharazim na chvíli nesmrtelným a rozdá nepřátelským hrdinům několik silných ran. Druhý Heroic je pak opačného rázu a soustředí se na léčení. Pomocí Divine Palm můžete zachránit život svůj, nebo přátelského hrdiny, ale musíte mít špičkový timing.
zdroj: Archiv
Divine Palm totiž funguje pouze tři vteřiny. Pokud během těch tří vteřin dostane přátelský hrdina, nebo vy, smrtící úder, automaticky se vyléčí skoro na tři čtvrtiny svého života a může tak vesele pokračovat dál. Zní to skvěle a může to zvrátit leckterý souboj, ale načasování kdy Divine Palm zakouzlit je opravdu zásadní. Když ho zakouzlíte příliš brzy a přátelský hrdina dostane smrtící úder ve 4. vteřině, máte smůlu a kolega vám zemře. Pokud ho zakouzlíte zase moc pozdě, hrdina zemře.
Unikátní na Kharazimovi je ale jeho trait. Ten není jeden a jako jediný hrdina si může monk na začátku každého zápasu svůj zvolený vybrat. Buď to bude trait léčící, doplňující manu, nebo zvyšující útok. Daná akce se pak stane každý třetí běžný útok. V souvislosti s bleskovou sadou útoků skrze Deadly Reach se tak můžete léčit poměrně často a pokud zvolíte trait doplňující manu, nemusíte se o ni skoro vůbec starat a sázet jednu schopnost za druhou tak, jak vám to dovolí jejich cooldowny.
Kharazim bude už asi posledním hrdinou, který do Heroes of the Storm přibude v rámci Eternal Conflict. Následující hrdinové jsou už totiž oznámení a s Diablem nic společného nemají. Blizzard zatím nezveřejnil jejich pořadí nebo data vydání, ale tím příštím bude pravděpodobně Rexxar známý hlavně z bonusové kampaně do Warcraftu III, následovaný Artanisem, warriorem ze StarCraftu.
Samotný Kharazim je pouze pomyslnou špičkou ledovce, který teď do hry přibyl. Kompletní a pořádně macaté patch notes si můžete přečíst tady a uvidíte sami, jak moc vám Blizzard změnil vašeho oblíbeného hrdinu. Změny jsou totiž velké a dotkly se skoro všeho. Ostatně hra je to pořád ještě mladá a tak je potřeba balancovat a balancovat. Pokud ještě nehrajete a láká vás to, můžete se do hraní pustit klidně hned. Heroes of the Storm jsou free to play, stačí si stáhnout Battle.net klienta, kde už hru najdete.