Server Strategy Informer byl zjevně zvědavý na obsah dalšího dílu strategie pro náročné a tak si trochu začenichal přímo mezi vývojáři. Copak nám v návaznosti na nedávné oznámení hry vyplulo na povrch?
zdroj:
tisková zpráva
Slitherine Software (Spartan, Legion Arena) chtějí klást větší důraz na příběh a znovuhratelnost než je obvyklé. Rovněž péče o nejrůznější jednotky bude probíhat mnohem podrobněji než v ostatních strategiích: "Vyzbrojte si libovolné individuum dle chuti a sledujte odpovídající vizuální změny!" Tato individua mají navíc levelovat a učit se nové, efektní, historicky věrohodné fígle. Sečteno podtrženo, úprava vlastní armády v Great Battles of Middle Ages (dále jen GBoMA) vypadá alespoň na papíře bezkonkurenčně. Přehršel možností však údajně nebude pro mainstreamové publikum kudlou v zádech, alespoň ne ze začátku - možnosti a mechanismy mají být odhalovány postupně a s citem.
Hra nabídne jak příběhové (často půjde o reálné historické bitvičky), tak vedlejší doprovolné úkoly, jenž se budou lišit kapitolu od kapitoly. Slovíčko "dobrovolné" ovšem berte poněkud s nadhledem, protože právě zkušenosti a odměny z nich plynoucí vás dostatečně připraví na děj posouvající střet. GBoMA je hardcore projektem, takže nebudou chybět rozličné historicky doložené průšvihy typu Černý mor, jímž půjde nebo taky nepůjde zabránit.
GBoMA je vyvíjen na Xboxu a odtud je portován na PC. Obě platformy považují vývojáři za výkonnostně srovnatelné a schopné vyždímat jejich engine do poslední kapky. Hra chce disponovat velmi volnou kamerou a zároveň poskytovat několik přednastavených pohledů pro historie neznalé zelenáče. Historicky přesná chuťovka spatří světlo světa ve třetím kvartálu roku 2008 na PC, PS3 a Xbox 360. Časově bude údajně hodně záležet na rychlosti konvertování na PC a PS3.
18. 11. 2007 10:10 | Preview | autor: Redakce Games.cz |
Rozšiřující info o mixu strategie a erpégéčka s pipláním vlastních šiků a nelineárním tažením.
Zdroj: Strategy Informer