Hazen jde ve šlépějích Diabla
zdroj: tisková zpráva

Hazen jde ve šlépějích Diabla

7. 12. 2009 22:22 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Jako každé správné RPG obsáhne miliony předmětů, různé typy questů anebo DirectX 10 grafiku.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva Po nedávném přiblížení epizodického akčního RPG Hazen dnes navazujeme sadou doplňujících informací od vývojářů z Dagger Games:
  • Systém soubojů bude vycházet z modelu stařičkého Diabla s několika extra pohyby navíc (sprintování, blokování úderu) a možností naprogramovat si oblíbené skilly na jednotlivá tlačítka klávesnice.

  • Samotná hra bude automaticky generovat všechny části oblečení, tzn. helmy, brnění, vycpávky na ramena, štíty, boty, nákolenice a leccos jiného, přičemž každý předmět bude existovat ještě v několika úrovních kvality, v rámci různých setů atd.
Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva
  • Questy se budou rozlišovat podle toho, zda je budete moci provést kdekoliv, nebo pouze na daném místě, a samozřejmě dle povahy úkolu (něco najít a přinést, někoho ochránit, nebo kamsi doprovodit, atp.).

  • Tvůrci si vytvořili zvláštní engine s podporou DirectX 10, pod kterým hra využije kvalitnější textury, extra techniky nasvícení, atp.

  • Podle tvůrců by každá epizoda hry měla zabrat deset hodin hrubého hracího času. Vzhledem k tomu, že různé části hry budou náhodně generovány, se ale počítá s tím, že si každou epizodu projdete vícekrát.
Hazen pro PC se momentálně nachází ve fázi beta a jeho první epizoda s podtitulem The Dark Whispers vyjde patrně začátkem roku 2010 - více v našem zpravodajství:

SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Hazen, RPGčko pro každého  [13.11.2009 15:15 - levis]
Epizodické akční RPG Hazen  [29.12.2008 13:13 - levis]

zdroj: Gry O2

Nejnovější články