- Systém soubojů bude vycházet z modelu stařičkého Diabla s několika extra pohyby navíc (sprintování, blokování úderu) a možností naprogramovat si oblíbené skilly na jednotlivá tlačítka klávesnice.
- Samotná hra bude automaticky generovat všechny části oblečení, tzn. helmy, brnění, vycpávky na ramena, štíty, boty, nákolenice a leccos jiného, přičemž každý předmět bude existovat ještě v několika úrovních kvality, v rámci různých setů atd.
- Questy se budou rozlišovat podle toho, zda je budete moci provést kdekoliv, nebo pouze na daném místě, a samozřejmě dle povahy úkolu (něco najít a přinést, někoho ochránit, nebo kamsi doprovodit, atp.).
- Tvůrci si vytvořili zvláštní engine s podporou DirectX 10, pod kterým hra využije kvalitnější textury, extra techniky nasvícení, atp.
- Podle tvůrců by každá epizoda hry měla zabrat deset hodin hrubého hracího času. Vzhledem k tomu, že různé části hry budou náhodně generovány, se ale počítá s tím, že si každou epizodu projdete vícekrát.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Hazen, RPGčko pro každého [13.11.2009 15:15 - levis]
Epizodické akční RPG Hazen [29.12.2008 13:13 - levis]
zdroj: Gry O2