Half-Life 2 Episode Two se připomíná
zdroj: tisková zpráva

Half-Life 2 Episode Two se připomíná

25. 4. 2007 10:10 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

I novým vozidlem dopravíte balík dat do lesa, kde se v bývalé raketové základně usídlili rebelové.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Konečně zase jednou píšeme o Episode Two, druhém nástupci Half-Life 2, a kupodivu to nemá nic společného s odložením data vydání. To zatím stabilně zůstává, jak potvrdil i projektový manažer Erik Johnson v rozhovoru pro GameSpot, stanoveno na podzim letošního roku. Řekl ale i zajímavější věci, třeba co se hrací doby týče, která by prý měla být v průměru o dvě hodiny delší v případě Episode One, což znamená hodin asi osm.

Erik se taktéž trochu více rozpovídal o dějové zápletce, která má, jak je známo, co dočinění s destrukcí Citadely v City 17, o kterou se tak elegantně Gordon Freeman v HL2 postaral. Výbuch totiž spustí do provozu útvar jakýchsi superportálů (že by nějaká souvislost s přiloženým projektem Portal?), přes které se valí posily vojáků Combine. Gordon s věrnou společnicí Alyx musí brány samozřejmě zavřít, ale k tomu je třeba dopravit v Episode One získaný balík dat do Bílého lesa, kde se v bývalé raketové základně usídlili další rebelové, včetně Alyxina otce Eliho či bývalého hlídače z komplexu Black Mesa Barneyho. Chybět nebude samozřejmě ani tajemný G-Man, který na celou událost, jak je jeho zvykem, vrhne zase úplně nové světlo. Narazíte ovšem i na postavy zbrusu nové.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Na zmiňované tajné sídlo to však bude pěkný lán cesty, navíc zamořen alieny, hlídkami Combine a dalšími nepřáteli. Abyste si cestování místy zkrátili, připravují autoři zbrusu nové vozítko, které připomíná starší doby amerického tuningu. Naše galerie se rozrostla o další dva obrázky, na nichž je onen automobil poprvé vidět přímo ve hře. Úmyslně působí jako vrak, ale celkově je hezčí než bugina z původního HL2, neboť Source engine je neustále vylepšován, čímž rozumějte jak grafiku, tak využití vícejádrových procesorů. To se podepíše i na detailnějších částicových efektech anebo zlepšené fyzice, což s sebou nese možnost vytvářet masivní destrukční scény. Tak, teď jen doufat, že se na scénu ve slibovaný termín dostane i samotná hra.

zdroj: GameSpot

moolker

Nejnovější články