Detektivní adventura Carte Blanche
zdroj: tisková zpráva

Detektivní adventura Carte Blanche

16. 11. 2006 20:20 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Vtáhne vás do světa soukromého očka Edgara Delacroix v černobílém Montrealu 20. letech minulého století.

A nyní opět něco pro milovníky adventur. Společnost G2 Games dnes oznámila dokončení jedné nové hry tohoto žánru. Dílo se jmenuje Carte Blanche: For a Fistful of Teeth a jedná se o první díl plánované série, vyvíjené tvůrci ze studia Absurdus. V Evropě má být k dostání od 24. listopadu.

Carte Blanche vás vtáhne do světa Edgara Delacroix, soukromého očka, který je ve městě Montreal nový a připravený na budoucí, bezesporu dosti zajímavá dobrodružství. V naší galerii si můžete všimnout několika ukázek. To, že jsou černobílé, neznamená chybu, ale záměr. Děj hry se totiž odehrává ve 20. letech minulého století. Ne že by snad v té době byl svět černobílý, nicméně tvůrci se rozhodli jít cestou, která má připomenout atmosféru starých filmů a tohle pojali jako jeden ze způsobů, jak toho dosáhnout. Další věc, kterou vám tento titul chce nabídnout, je humor, bláznivý až absurdní.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Carte Blanche je postavena na enginu Vintage-o-Scope, vyvinutém přímo v dílnách týmu Absurdus a podporujícím netradiční mix first-person a third-person perspektivy. Slibuje intuitivní interface redukující jakékoliv zmatky (např. s inventářem) na minimum. Redaktor serveru Adventure Gamers jej před časem ve svém preview označil za poněkud nestandardní. Za značně unikátní ostatně prohlásil celou hru. Těšit se můžete na věrohodná puzzle rafinovaně začleněná do tajemného příběhu a také spoustu dialogů s neobyčejnými postavičkami, kterých bude plné město.

Jak už bylo uvedeno, For a Fistful of Teeth je první epizodou chystané série a v tomto ohledu se chystá hráčům poskytnout něco, co tu možná ještě nebylo, a to možnost exportovat hrdinu z jednoho dílu do druhého. Souvisí to s tím, že se v konceptu projektu nachází i určitý systém vývoje postav (nejde jen o inventář, nýbrž rovněž o zkušenosti a schopnosti) a hráč, který si v průběhu celé hry pečlivě svého detektiva piplal, by jistě nebyl příliš nadšen, kdyby v dalším díle musel začít od nuly.
zdroj: PR

korgull

Nejnovější články