Obě kolekce měly mnoho společného, pozoruhodně kvalitní první díl a stejně pozoruhodně odfláklé grafické zpracování. Oba prvky se neméně pozoruhodně scházejí u projektu Shinobido Imashine, který tak na jednu stranu nevypadá vizuálně nějak extra, na druhou se tu rýsuje docela propracovaný herní koncept.
Půjde o další ninja hru podobající se do jisté míry zmiňovanému Tenchu, tedy silný stealth rámec proložený sofistikovanou akcí nejenom se sečnými zbraněmi. Tvůrci hovoří zejména o reálné fyzice, umožňující realistickou interakci s objekty ve hře obsaženými, což bude obnášet házení různých předmětů po strážích, nebo kupř. nakupení vybraných věcí na sebe pro následné přelezení vysoké zdi. Zabití nepřátelé se zase mají rovnat na zemi podle terénních nerovností a v neposledku bude fyzika hrát roli i při pohybových aktivitách hlavního hrdiny, který ztratil paměť a s tím i jasné povědomí, proč a za co vlastně bojuje.



Do výbavy správného ninja-bojovníka patří házecí kotva pro zpřístupnění jinak nedostupných lokací, jež se dá využít i v boji s nepřátelskými elementy. Takto bude možné položit na zem nášlapnou minu a poté kotvou přitáhnout vybraného oponenta na kritické místo, kde se tento samou radostí rozplyne do spousty zbytečných polygonů. Vedle pohybování ve stínech, bojování, či naslouchání důležitým rozhovorům u vámi lehce pootevřených dveří se dočkáte spousty dalších činností, anžto Acquire tvrdí, že si budeme moci doslova dělat co chceme, samozřejmě v rámci herní koncepce.