CellFactor: Revolution již buší na dveře
zdroj: tisková zpráva

CellFactor: Revolution již buší na dveře

30. 4. 2007 18:18 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Vstupné do divadla s revolučními hrátky s fyzikou je sice zdarma, ale potřebujete povinně přídavnou PhysX kartu?

Po delší době se zmiňujeme o experimentální, na multiplayer zaměřené FPS CellFactor: Revolution, kterou kutí Artificial Studios spolu s Immmersion Software & Graphics a 8. května by měla po různých odkladech konečně vyjít. Ještě než si povíme nová fakta z rozhovoru s producentem Adrianem Jonesem pro sajtu Shacknews, zveme vás do naší galerie, kde najdete rovnou dvacítku nových screenshotů. Určitě mrknete na ty, které v několika krocích zachycují průběh jedné demoliční akce. Jak vidno, efekty se v CellFactor šetřit vskutku nebude.
Nejzajímavější na celém projektu bude jeho cena, na níž doplatí zejména ti se šibeničním datovým omezením. CellFactor totiž bude, jak jsme již psali v krátkých zprávách, hned po vydání k dispozici zcela zdarma. Adrian to zdůvodňuje tak, že většina jejich vývojářů ještě nikdy žádnou velkou hru nedělala a prostě se jen těší z toho, až bude venku něco s jejich jménem. Osobně si myslím, že v tom je něco více (třeba to, že od firmy AGEIA dostali za propagaci její karty tučný honorář, protože to bude první větší důvod do této snobské věcičky investovat), ale nimrat se v tom cenu nemá. Hlavně že to bude zadarmo.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Snad každého zajímá, zda bude pro hraní potřebovat PhysX kartu, kterou bude CellFactor plně využívat, anebo se obejde bez ní. Ano i ne. Kdo tímto v současné době prakticky zbytečným kusem hardwaru nedisponuje, užije si dva z celkových pěti levelů a hraní přes LAN. Tyto dvě úrovně budou vlastně jen o hraní si, možnosti majitelů karet PhysX zde budou stejné jako těch ostatních, ale z hlediska vychytanosti hrátek s fyzikou na tom nebudou prý tak oslnivě, jako tři další plus enormně rozsáhlý tutoriál. Enormně proto, že nabídne patnácku tzv. výzev, přičemž každá výzva je rozdělena na dvě lekce a každá lekce by vám měla zabrat od desíti do třiceti minut. A samozřejmě že vše, co zde naučíte, následně uplatníte při samotném hraní. Ono říct „hra bude mít pět levelů“ nezní nijak zázračně, ale co do propracovanosti se úrovně z jiných her CellFactoru údajně nevyrovnají. A pokud jde o zničitelnost prostředí, tak ta se bude lišit mapa od mapy, ale Adrain ujišťuje, že něco takového rozsahu jste ještě neviděli.

Každé prostředí by mělo být šité na míru jednomu typu postavy, což znamená, že domácí bude mít vždy nějakou výhodu. Z povoláních Adrian odhalil Guardiana, svalovce s raketometem na ramenou, Bishop, dámu beze zbraní, ale s excelentními psionickými (telekineckými) schopnostmi a nakonec Black-Ops, což je chlapík, který si rozumí jak se zbraněmi, tak se psi-silami a ještě k tomu ovládá plížící techniky. Jakožto gentleman se na závěr zaměřím na Bishop. Zvedání a odhazování různého počtu trubek či trámů ještě nikoho moc nenažhaví, ale taková schopnost Psi Wave, kdy vypustí ohromnou tlakovou vlnu, co vystřelí vše před ní, je už o něčem jiném. A to ještě nemluvím o Psi Rift, kdy z okolí přitáhne všechny předměty, čerstvě vyrvané kusy stěn nevyjímaje a zformuje je do jedné velké koule, která plní funkci jak předimenzovaného raketometu, tak i štítu. Těšte se.
zdroj: Shacknews, WP

moolker

Nejnovější články