
Bojiště mají mít v průměru zhruba pět kilometrů čtverečních a narozdíl od EVE Online je tvůrci chtějí omezit na počet hráčů - ten prozatím není fixní, ale nebude to méně než čtyřiašedesát (a patrně ne víc než dvě stě šedesát pět, jak to plánuje Massive Action Game od Sony, naznačují tvůrci).



Jeden z hráčů se ujme velení na můstku vesmírné lodi Mobile Command Centre a bude navádět ostatní de facto jako v real-time strategii; jednotliví vojáci samozřejmě nebudou mít přehled o tom, co se děje v jiných částech bojiště, takže jim nezbude než svého nadřízeného poslouchat. A protože jeden velitel by jistě nestihl účinně komandovat takový počet vojáků, bude mít každá skupinka žoldáků ještě jednoho svého představeného.
Cíl každé bitvy bude splnit několik vedlejších úkolů, nakonec se propracovat až nepřátelskému Mobile Command Centre a zabít protivníkova velitele. K tomu ovšem žoldáci využijí vozidla, ať už bugin ve stylu Warthogu (ze série Halo) nebo rovnou stíhaček.
Velitelé budou moci po bojišti také rozmístit několik raketometných věží a railgunů, kolem kterých se v bitvě padlí vojáci později znovu narodí. A samozřejmě že obě strany budou během bitvy nahánět co nejvyšší skóre za zabité nepřátele a splněné úkoly - za určitý počet těchto bodů si pak velitel bude moci dovolit přikoupit extra věže nebo vozidla.
Dust 514 je prozatím v rané fázi vývoje a nemá ani vydavatele, ani fixní datum vydání. Autoři o hře prozatím mluví čistě jako o "konzolové senzaci", z čehož lze odvozovat, že PC bude mezi cílovými platformami chybět a hra vyjde patrně pro Xbox 360 a PlayStation 3.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Tři sta tisíc kšeftů z Dust 514 [23.10.2009 21:21 - levis]
zdroj: EG