Trailer na Final Fantasy XV inspiroval mladého vývojáře k vývoji vlastního RPG Lost Soul Aside
zdroj: tisková zpráva

Trailer na Final Fantasy XV inspiroval mladého vývojáře k vývoji vlastního RPG Lost Soul Aside

1. 8. 2016 14:11 | Novinky | autor: Adam Homola |

Inspirací pro vývoj nové hry může být cokoliv, v některých případech třeba i pouhé zhlédnutí traileru na Final Fantasy XV. Takový je příběh novinky Lost Soul Aside, která za svůj vznik vděčí právě upoutávce na RPG od Square Enixu. Lost Soul Aside také Final Fantasy XV vizuálně připomíná, ale vývojář Bing Yang hru žánrově staví někam mezi FF a Ninja Gaiden.

Lost Soul Aside je ve vývoji přes dva roky, kdy na hře pracoval Bing Yang na plný úvazek zcela sám. Mladý vývojář se živil vedlejšími jednorázovými zakázkami, zatímco hra byla po dobu dvou let jeho prioritou. Což mělo nyní skončit, ale nečekaně velký zájem o hru znamená změnu plánů.

Původně totiž Yang počítal s tím, že po dvou letech vývoje na plný úvazek vydá trailer a najde si konečně normální práci. Během ní pak chtěl ve vývoji pokračovat i nadále, ovšem pouze velmi pomalým tempem ve volném čase. Tím by se dokončení hry mohlo, podle jeho odhadů, protáhnout i na více než deset let.

zdroj: Archiv

Nečekaný zájem a popularita, kterou doslova přes noc vzbudil trailer vydaný na fórech Unreal Enginu, Yanga překvapil a tak se původní plán mění. Ten nový zatím ještě nezveřejnil, ale ve vzduchu visí spousta možností. Yang nevylučuje ani Kickstarter, nebo přijímání více nezávislých vývojářů. Jen v současné době nechce slíbit nic, čím si není zatím jistý. Tedy včetně crowdfundingu, dema, nebo platforem.

Momentálně je Lost Soul Aside ve fázi prototypu a za rozlehlý svět, variabilní prostředí a pestrou grafiku mohou nejen Yangovy schopnosti, ale také assety v obchodě pro Unreal Engine 4. Ty Yang používal ve velké míře, jinak by jeden člověk prototyp podobného ražení vytvořil jen těžko.

Vzhledem ke stavu hry nelze počítat s tím, že veškerý obsah, viděný v traileru, je finální. Yang na svém Twitteru i Facebooku jasně upozornil, že jde pouze o prototyp silně inspirovaný Final Fantasy, a že se během následného vývoje mnohé změní. Stejně jako se změnil například design hlavního hrdiny Kazery, jehož původní verzi můžete vidět tady a tu „finální“ v přiloženém traileru.

Lost Soul Aside zdroj: tisková zpráva

Lost Soul Aside má i v takto rané fázi vývoje náznak příběhu, byť i na něm se pochopitelně bude pracovat a je pravděpodobné, že se nemálo změní. Momentálně operuje Yang s válkou mezi dvěma královstvími. Válka skončila před deseti lety, ale krátce po nastolení míru se začala objevovat neznámá monstra a zabíjet lidi.

Hlavní hrdina Kazer byl kapitánem templářů, který se od nehody, co se přihodila jeho rodině, téměř nikdy nesmál. Po nehodě, kdy se do něj dostala esence jednoho z monster mu jeho nové já sdělilo, že jeho skuteční jméno je Arena. Co si z konceptu takového příběhu máte odnést zatím není úplně jasné, je vidět, že jde skutečně o jen velmi hrubě načrtnutý základ. Ale stejně jako hra samotná, je i příběh na úplném začátku.

Nejnovější články