Ve Far from Noise se ocitáte v kůži dvacetileté dívky, která se ocitla v nezáviděníhodné situaci. Ve starém autě visí na okraji srázu, kolem dokola nikde žádný člověk, jen klidná příroda a samé otázky. Jako třeba ta, jak se vůbec v téhle situaci ocitla.
Zatímco kolem poletují motýli, posléze přijde i jelen a nebo na auto skočí veverka. A hlavní hrdinka vede poněkud zvláštní konverzaci, v jejímž rámci se dozvídáte její životní příběh. Společně s tím, jaké v dialogu volíte možnosti se dozvídáte nové detaily a příběh se může následně štěpit. A nakonec vaše volby rozhodnou i o tom, zda vůbec přežijete.
Batchelor konstatuje, že konverzační mechanika hry bude kromě slíbeného pozměňování příběhu také rozšiřovat okruh témat, která se před vámi objeví. Far from Noise bude totiž především o zamyšlení se. Autor se inspiroval prací transcendentalistů jako Ralph Waldo Emerson či Henry David Thoreau, stejně jako dílem průkopníka ochrany přírody a biologa Johna Muira.
Hra se momentálně nachází na Steamu v procesu schvalování v Greenlightu, přičemž vyjít by měla letos na PC, Mac a Linux. Třiadvacetiletý Batchelor na sebe naposledy upozornil bizarním titulem Hot Date, v němž jste na romantické schůzce s růžovým mopsem. Ano, tím psem. Přesvědčte se sami. Nicméně už teď je jasné, že jeho nová hra bude stylem diametrálně odlišná.
zdroj: Archiv