Konverzační adventura Far from Noise se zamýšlí nad životem, smrtí a přírodou
zdroj: tisková zpráva

Konverzační adventura Far from Noise se zamýšlí nad životem, smrtí a přírodou

20. 9. 2016 15:26 | Novinky | autor: Aleš Smutný |

Herní experimentátor George Batchelor představil svůj nový titul, kterým je přemýšlivá adventura Far from Noise, jejíž veškerá interaktivita spočívá v konverzaci. Nenechte se ale zmást, neznamená to, že bude hra lineárním odklikáváním replik. V rámci konverzace se na základě vašich odpovědí měnit plynutí příběhu a především myšlenkový tok hlavní hrdinky, jejíž život doslova a do písmene visí nad propastí.

Ve Far from Noise se ocitáte v kůži dvacetileté dívky, která se ocitla v nezáviděníhodné situaci. Ve starém autě visí na okraji srázu, kolem dokola nikde žádný člověk, jen klidná příroda a samé otázky. Jako třeba ta, jak se vůbec v téhle situaci ocitla.

Zatímco kolem poletují motýli, posléze přijde i jelen a nebo na auto skočí veverka. A hlavní hrdinka vede poněkud zvláštní konverzaci, v jejímž rámci se dozvídáte její životní příběh. Společně s tím, jaké v dialogu volíte možnosti se dozvídáte nové detaily a příběh se může následně štěpit. A nakonec vaše volby rozhodnou i o tom, zda vůbec přežijete.

Batchelor konstatuje, že konverzační mechanika hry bude kromě slíbeného pozměňování příběhu také rozšiřovat okruh témat, která se před vámi objeví. Far from Noise bude totiž především o zamyšlení se. Autor se inspiroval prací transcendentalistů jako Ralph Waldo Emerson či Henry David Thoreau, stejně jako dílem průkopníka ochrany přírody a biologa Johna Muira.

Hra se momentálně nachází na Steamu v procesu schvalování v Greenlightu, přičemž vyjít by měla letos na PC, Mac a Linux. Třiadvacetiletý Batchelor na sebe naposledy upozornil bizarním titulem Hot Date, v němž jste na romantické schůzce s růžovým mopsem. Ano, tím psem. Přesvědčte se sami. Nicméně už teď je jasné, že jeho nová hra bude stylem diametrálně odlišná. 

zdroj: Archiv

Nejnovější články