Vy se jeho osudů (a ovládání) ujímáte v době, kdy je mu jedenáct let a definitivně si uvědomuje, že z plantáže rodiny Gallawayových jeho cesta nepovede ke světlým zítřkům, ale přinejlepším k trochu delšímu životu v nesvobodě. Právě o tom, jak se Joshua snaží na plantáži přežít a nejspíše se z ní i dostat vypráví samotná hra, která stojí na mnoha rozhovorech, volbách, které určí další směřování příběhu a nejspíše i hrozbě smrti hlavního hrdiny.
Během tří kapitol, na něž bude I'm Joshua rozdělená potkáte tucty postav, přičemž na vás bude, komu uvěříte a komu ne. Ostatně, ne každý kdo se tváří jako spřízněná duše jí ve skutečnosti musí být. Často navíc na ramena Joshuy bude uvaleno břímě rozhodování, někdy i v rámci několika vteřin, které mohou rozhodnout o něčím životě či smrti. V základu ovšem bude hra point and click adventurou.
Dysotek se rozhodli pro pixelartové zpracování, které v jejich podání rozhodně neurazí (pokud přežijete oči drásající kratičké intro s lodí). Tím spíše, že asi bylo zvolené kvůli nákladům a má mnohem větší šanci fungovat spolu s představivostí, než mizerné modely "realističtějšího," leč levného řešení. Osobně do I'm Joshua vkládám nemalé naděje, že se jí podaří zachytit jedno z důležitých období lidské historie bez, dnes v USA tak oblíbeného, přepáleného patosu, kterým snad italští vývojáři nebudou trpět.
zdroj: Archiv