Deadbreed chce být MOBA s širokými možnostmi úpravy hrdinů
zdroj: tisková zpráva

Deadbreed chce být MOBA s širokými možnostmi úpravy hrdinů

7. 1. 2014 15:53 | Novinky | autor: Aleš Smutný |

Už už by se zdálo, že MOBA mánie pomalu opadá, ale asi je to jen planá naděje. Chystaný Deadbreed však vypadá, že by třeba mohl do tohoto žánru přinést něco nového. Stojí za ním skupina zkušených vývojářů ze Švédska v čele se Stefanem Ljungqvistem, který stál třeba u vzniku Just Cause.

Deadbreed je nadějnou hrou, protože se tvůrci snaží trochu pozměnit základní formuli a navíc se zaklínají magickým a dnes už poněkud nadužívaným slovíčkem „hardcore“. Hlavním trumfem by měla být možnost úpravy hrdinů nejenom po vizuální stránce, ale také funkční.

Podle toho, co svému hrdinovi vrazíte do ruky, se bude měnit jeho role ve hře. Jinak budou mít hrdinové široké spektrum unikátních schopností. Boje budou probíhat mezi dvěma tříčlennými týmy. Hrdinové budou mít i artefakty, které se postupně vylepšují, ale zároveň opotřebovávají. V bitvách vám budou moci pomáhat i totemové potvory, které sami vyvoláte a navíc půjde nastavení jednotlivých bitev měnit. Deadbreed je momentálně na Steam Greenlight, kde pro hru můžete hlasovat a taktéž je možno přihlásit se do otevřené bety.

...

Nejnovější články