Samotný soubojový systém zní propracovaně, protože monstra se navzájem mohou posilovat, existuje hned několik statusů, které jde v rámci soubojů aplikovat. Samozřejmě různí nepřátelé jsou zranitelní vůči rozdílným elementům, takže je třeba využívat správná kouzla. Ze hry si můžete dát první dva světy, které vám vydrží cca dvě hodiny, a pokud se vám Erin zalíbí, můžete si koupit její zbytek. Kompletní Erin vám může zabrat pětadvacet hodin.
Na Erin: The Last Aos Sí je zajímavý i její vývoj. Jde o herní debut, který vznikal deset měsíců poté, co se Daniel Franko rozhodl vytvořit Erin v Game Makeru. Na to, jak vývoj vypadal se můžete podívat v pětiminutovém videu shrnujícím celý jeho průběh. Jen jedna věc mne zarazila… opravdu jde udělat hru při průměrné spotřebě 0,8 šálku kávy na den? To přece není ani dost na udržování se při životě…
zdroj: Vlastní
Erin: The Last Aos Sí rozhodně vypadá sympaticky. Podobný styl tahových soubojů mi rozhodně sedí a když k tomu přidám keltskou mytologii a reálná místa ze Skotska, jde o mou krevní skupinu. Navíc její vizuální styl je chytře a umně zpracovaný pixelart, z něhož je jasné, co vám chce autor ukázat a nemusíte půl hodiny hádat co který čtvereček znamená.
zdroj: Vlastní