Warmonger - maximální destrukce
zdroj: tisková zpráva

Warmonger - maximální destrukce

22. 3. 2007 22:22 | Obrázky | autor: Redakce Games.cz |

Jak už víte, vývojářské studio NetDevil má zaděláno na novou first-person střílečku s názvem Warmonger, Operation: Downtown Destruction, jež se bude odehrávat v roce 2029, který se nese v duchu konfliktu mezi dvěma nejmocnějšími korporacemi, z nichž se už dávno předtím staly vojenské velmoci.

Děj hry, jejímž základem je Unreal Engine 3 okořeněný technologií AGEIA PhysX, se soustřeďuje kolem jednoho města, které musíte dobýt postupně blok po bloku s tím, že každý úspěch ovlivní takticky jedno nebo víc sousedících čtvrtí. Vývojáři slibují prostředí, v němž bude úplně vše podléhat destrukci, a to postupným způsobem, nikoliv předpřipravenými animacemi. Díky tomu bude možné vytvářet si cesty tam, kde zdánlivě končí, anebo si přetvořit okolí pro obranné účely.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Protože o Warmonger nepíšeme zdaleka poprvé, tak už asi také víte, že jde o projekt, který má být pro vývojáře z NetDevil odrazovým můstkem k další MMOG.. Je to tedy spíše něco jako tech-demo, ale většího rozsahu. Jde o takový experiment. Tvůrci si totiž na tomto titulu chtějí vyzkoušet zejména záležitosti týkající se fyziky a také zjistit, jak tyto nové prvky ovlivní způsob, jakým hráči hrají střílečky. Asi i z toho důvodu nepůjde o projekt komerční. Vzhledem k tomu, že nepůjde ani o zcela plnohodnotnou hru, nečekejte žádnou rozsáhlou kampaň. První vydání Warmonger by mělo obsahovat nějakých čtyři až pět map (některé zdroje uvádějí 2 - 3), některé interiérové, jiné exteriérové. Ve všech bude destrukce, jež bude velmi aktivní součástí díla, probíhat unikátně. S tím souvisí i to, že zde bude třeba zajistit takovou AI, která se bude schopna na změny v prostředí dobře adaptovat.

Abyste si Warmonger zahráli, budete potřebovat dost silný stroj a k tomu také kartu s podporu už zmíněné technologie AGEIA PhysX. Současné požadavky jsou prý NVIDIA 8800 nebo Dual 7900 Series SLI (či odpovídající ATI) s 2 CPU. Odměnou za investici do HW by vám měla být nejen pěkná podívaná. Mimochodem, projekt byl předveden i během GDC a podle dojmů redaktorů různých magazínů, vypadá velmi zajímavě a vizuálně přímo ohromně. Kolegy z IGN například zaujal právě ten systém destrukce herního prostředí. Viděli, jak byly části budov vyhozeny do povětří výbušninami, auta zničená a pokřivená raketami, apod. Podpůrné konstrukce domů jsou ve hře zhotoveny z nezničitelného kovu, tudíž dojde-li k odpálení spodního patra, nemusí to nutně znamenat, že se sesune celý barák.
zdroj: IGNGI

korgull

Nejnovější články